شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

زمان برگزاری حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

29 اردیبهشت 1403
زمان برگزاری حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

بیست و هفتمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، روز یک شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

به گزارش بانک اول  به نقل از تسنیم، بیست و هفتمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران درحالی بناست فردا یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار شود که تاکنون و طی ۲۶ حراج برگزار شده ۴۱۲۰ کیلوگرم شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران مورد معامله قرار گرفته است.

متقاضیان می توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال(۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، در این حراج شرکت کنند.

این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.گفتنی است، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز باشد.

اخبار مرتبط
بر اساس گزارش CME FedWatch Tool، فدرال رزرو در آخرین نشست سیاسی کاهش ۵۰ واحدی را ارائه کرد و معامله‌گران احتمال ۵۸ درصدی کاهش نیم درصدی دیگر را در ماه نوامبر دارند. شمش بدون بازده در یک محیط با نرخ بهره پایین و در خلال آشفتگی‌های ژئوپلیتیکی سرمایه‌گذاری ترجیحی است.
عیار طلا نشان‌دهنده میزان خلوص آن است. در ایران، طلای ۱۸ عیار رایج‌تر است، که به معنی داشتن ۷۵ درصد طلا و ۲۵ درصد فلزات دیگر است. طلای ۲۴ عیار خالص‌ترین شکل طلاست. همیشه از فروشنده بخواهید عیار طلا را دقیقاً مشخص کند و توجه کنید که بر روی قطعه طلا، نشان یا علامت عیار حک شده باشد. علامت‌های حک شده باید شامل اطلاعاتی مانند عیار، برند سازنده و استاندارد‌های کشور باشد.
بازار امروز شاهد افزایش قیمت سکه و طلا نسبت به روز گذشته است.
گر قصد خرید طلا برای کاربرد روزمره دارید و به دنبال طلای زینتی هستید، بهترین گزینه شما خرید سنتی طلا از بازار طلافروشان است. در خرید طلای زینتی مهم است که آن را امتحان کنید و مدل‌های مختلف را از نزدیک ببینید. در نتیجه بهترین گزینه شما مراجعه به بازار است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: