شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

سپرده ای برای قرعه کشی و دریافت وام

29 اردیبهشت 1403
سپرده ای برای قرعه کشی و دریافت وام

سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز در بانک ملت علاوه بر شرکت در قرعه کشی ۱۰۰۱ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی، می‌توانند تا ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح”نیک وام” دریافت کنند.

به گزارش بانک اول ، براساس این طرح دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز نیک، اعم از مشتریان حقیقی و حقوقی با کسب امتیازات لازم از سپرده گذاری های خود می توانند از تسهیلات ویژه طرح نیک وام تا سقف ۳ میلیارد ریال بهره مند شوند.

شایان ذکر است، دوره معدل‌گیری این تسهیلات از ۴ تا ۱۲ ماه و دوره بازپرداخت آن از ۱ تا ۳ سال تعیین شده و امتیاز آن برای اشخاص حقیقی قابل انتقال به نزدیکان شامل همسر، فرزندان، والدین، برادر و خواهر و برای اشخاص حقوقی قابل انتقال به پرسنل بیمه شده که حقوق آنها از طریق بانک ملت واریز می شود، است.

به عنوان مثال دارنده حساب قرض الحسنه نیک می‌تواند با ۴ ماه سپرده‌گذاری تا ۱۱۰% میانگین حساب خود وام قرض الحسنه با دوره بازپرداخت یکساله دریافت کند.

به عبارت دیگر با ماندگاری ۱۰۰ میلیون تومان به مدت ۴ ماه در حساب قرض‌الحسنه پس انداز نیک، دارنده این حساب می‌تواند ۲۱۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان اصل سپرده به علاوه ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند.

در عین حال تمامی دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز نیک همانند سایر حسابهای قرض الحسنه پس انداز، تا پایان مهلت جشنواره یعنی پایان خردادماه ۱۴۰۳ می توانند در قرعه کشی ۱۰۰۱ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی شرکت کنند.

مشتریان فعلی بانک ملت می‌توانند از طریق سامانه بانکداری اینترنتی نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه اقدام کنند و یا با استفاده از همراه بانک، مگابانک و سایر کانال‌های غیرحضوری خدمات بانک ملت، موجودی خود را افزایش دهند.

در جدول زیر خلاصه ای از شرایط اعطای تسهیلات قرض الحسنه طرح”نیک وام” آمده است:

اخبار مرتبط
مهم‌ترین هدف بانک قرض‌الحسنه‌ مهر ایران اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و وام است؛ بنابراین، اگر مشتری این بانک باشید یا حساب جاری و پس‌انداز داشته باشید، می‌توانید از انواع تسهیلات بانک مهر ایران استفاده کنید. در این بخش، انواع وام در این بانک را توضیح خواهیم داد. اطلاعات و شرایط وام‌ بانک مهر با توجه به آخرین اطلاعات در سال ۱۴۰۳ است.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: «به‌زودی زمانی ثبت‌نام مرحله سوم اعلام خواهد شد و بازنشستگان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق سایت کانون بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام کنند.» علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی از واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در شنبه هفته آینده خبر داد. به گزارش تسنیم، وی افزود: در این مرحله ۳۶ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.
سپرده‌گذران دارای میانگین حساب مناسب می‌توانند وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با نرخ سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۴۸ ماهه را دریافت کنند.
نیمه دوم سال ۱۴۰۰ بود که موضوع طرح تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد مطرح شد و براساس آن افراد با دارا بودن تابعیت کشور ایران، عشایر یا ساکن روستا و یا شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، مجرد بودن زوجین و تاریخ تولد افراد در دهه ۶۰ در بازه تاریخی یک فروردین ۱۳۶۰ تا ۲۹ اسفند ۱۳۶۹ امکان دریافت این تسهیلات را داشتند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها