دوشنبه, 11 تیر 1403 2024,July

حق اولاد و عائله مندی بازنشستگان چقدر است؟

30 اردیبهشت 1403
 حق اولاد و عائله مندی بازنشستگان چقدر است؟

حق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان کشوری و لشگری با حقوق اردیبهشت پرداخت می‌شود.

به گزارش بانک اول به اطلاع بازنشستگان محترم کشوری می رساند  که در اردیبهشت ماه مبلغ کمک هزینه عائله مندی و حق  اولاد اجرایی شده است و مبلغ به شرح ذیل هست که علاوه بر اینکه همراه با حقوق می باشد.

۱ حق عائله مندی و اولاد  با داشتن یک فرزند مساوی است با ۲۲۵۹۹۷۲۰ ریال 

۲  حق عائله مندی و اولاد  با داشتن دو فرزند مساوی است با ۳۱۱۹۵۳۴۰ریال 

۳ حق عائله مندی و اولاد  با داشتن سه فرزند مساوی است با ۴۶۵۷۰۸۸۶ ریال 

صندوق بازنشستگی لشگری نیز اعلام کرده است معوقه فروردین ماه به محض تامین اعتبار، در ماه‌های آینده پرداخت خواهد شد.

اخبار مرتبط
دیرعامل بانک مسکن در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه مباحثی در خصوص صندوق‌های تامین آتیه و تامین خسارت تسهیلات کارمندی مطرح شد و اصلاحاتی به تصویب رسید.
معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص مبلغ علی‌الحساب همسان‌سازی حقوق‌ها که به حساب بازماندگان بازنشستگان کشوری واریز شده است، توضیحاتی ارائه کرد.
داود منظور، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «بازنشستگان عزیز! الوعده وفا؛ خبرهای خوشی در راه است. با عنایت به تصویب آئین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در جلسه روز یکشنبه (۳ تیرماه) هیات دولت، در روزهای آینده مبلغی به‌صورت علی‌الحساب در وجه بازنشستگان گرامی پرداخت خواهد شد تا پس از صدور احکام متناسب‌سازی، تسویه قطعی به عمل آید.
در این گزارش ۸ کار جذاب برای بازنشستگان معرفی شده است که می‌تواند در دوران بازنشستگی، برای این افراد محل درآمد مناسبی باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها