پنجشنبه, 3 آبان 1403 2024,October

اعزام پهپادها و تیم‌های امدادی هلال احمر به محل حادثه برای بالگرد کاروان همراه رئیس جمهور

30 اردیبهشت 1403
اعزام پهپادها و تیم‌های امدادی هلال احمر به محل حادثه برای بالگرد کاروان همراه رئیس جمهور

درپی انتشار اخباری مبنی بر وقوع حادثه برای یکی از بالگردهای کاروان همراه رئیس جمهوری در استان آذربایجان شرقی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام تیم‌های امدادی و جستجو به محل خبر داد.

به گزارش بانک اول بابک محمودی در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: به دنبال اعلام خبری مبنی بر وقوع حادثه برای بالگرد حامل کاروان همراه رئیس جمهوری، تیم‌های امدادی از سوی جمعیت هلال احمر به محل اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه محل وقوع حادثه در محدوده کلیبر و ورزقان بوده است، گفت: تیم‌های پهپادی و امدادی هلال احمر و ... به محل اعزام شده‌اند. ما نیز در حال بررسی موضوع هستیم و خودمان نیز در محل حاضر خواهیم شد.

محمودی با بیان اینکه تا کنون گزارشی مبنی بر سقوط دریافت نکرده‌ایم، گفت:‌ گزارش‌ها حاکی از وقوع حادثه است و باید تیم‌ها در محل حاضر شوند تا بررسی‌ها در این خصوص انجام شود./ایسنا

اخبار مرتبط
اله داد در خصوص سازوکار استخراج قانونی رمزارز گفت: سازوکار و قوانین مربوط به استخراج رمزارز به‌صورت رسمی تدوین و ابلاغ شده است تا علاقه‌مندان بتوانند بدون دغدغه و با استفاده از این فرصت‌ها به‌صورت قانونی در این کسب‌وکار فعالیت کنند. وی با بیان اینکه تاکنون برای ۲۵۰ انشعاب، مجوز استخراج رمزارز صادر شده است، افزود: همچنان برخی با سوءاستفاده و از طریق انشعاب‌های غیرمجاز مبادرت به استخراج غیرقانونی رمزارز می‌کنند.
این مخاطبان همچنین عنوان کردند که در این جوامع پول اضافه‌ای که بابت گرانی این کالا از خریداران دریافت می‌شود صرف پرداخت یارانه به لبنیات و مواد پروتئینی می‌شود که باعث کاهش هزینه‌های درمان نیز می‌شود.
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران - پردیس تصریح کرد: علاوه بر این جریمه که توسط پلیس راه انجام می پذیرد، در صورت عدم پرداخت هزینه عوارضی، افزایش نرخ جرائم به صورت پلکانی به روی مبلغ جریمه توسط شرکت های بهره بردار آزادراه ها نیز انجام خواهد شد.
آیت الله مصباحی مقدم افزود: در حال حاضر ناظران فقهی در 29 بانک به عنوان ناظر فقهی فعالیت می‌کنند. این ناظران از سوی مدیران عامل و هیئت مدیره بانک‌ها معرفی و صلاحیت آنها از سوی شورای فقهی بانک مرکزی بررسی می شود. ناظران فقهی، کارمند بانک‌ها به شمار می‌آیند و حقوق و دستمزد خود را از بانک‌ها دریافت می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها