یکشنبه, 10 تیر 1403 2024,June

یارانه ۳۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد

31 اردیبهشت 1403
یارانه ۳۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد

طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه ۳۰۰هزارتومانی دهک‌های چهارم تا نهم امروز ۳۱ اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.

به گزارش  بانک اول  سازمان هدفمندی یارانه ها از واریز یارانه 300 هزار تومانی دهکهای چهارم تا نهم  در روز دو شنبه 31 اردیبهشت ماه خبر داد و اعلام کرد این مبلغ از ساعت 24 قابل برداشت است.

بر اساس تغییراتی که در بهمن ماه سال گذشته در زمان واریز یارانه‌های خانوارهای مشمول حمایت دولت، اعمال شد، یارانه نقدی و معیشتی از بیستم هر ماه به آخر ماه موکول شده است.

طبق جدول زمان‌بندی پرداخت یارانه‌ها، یارانه دهک‌های اول تا سوم 25 هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول، تا پایان  هر ماه واریز می‌شود./تسنیم

اخبار مرتبط
برخی از افراد با شرایط خاص مانند بیماری‌های مزمن، ازکارافتادگی و غیره ممکن است مشمول دریافت کمک‌های ویژه شوند. پیگیری و ارائه مدارک لازم می‌تواند منجر به دریافت حمایت‌های اضافی شود. به‌طور کلی، ارتباط مستمر با نهادهای مربوطه و پیگیری اطلاعات و اخبار مربوط به یارانه‌ها و کمک‌های مالی می‌تواند شما را در بهره‌مندی بیشتر از مزایا یاری کند.
هدفمندسازی یارانه‌ها در ایران، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و نمایان‌ترین بخش طرح تحول اقتصادی است که به تغییر فرایند دادن یارانه‌ها می‌انجامد. در این فرایند با حذف تدریجی یارانه‌ها از مواد سوختی، مواد خوراکی، آب، برق و سایر اقلام در ایران نوع تخصیص تغییر می‌کند که بخشی از این یارانه‌های حذف شده (۶۰ درصد در سال ۱۳۹۰) به صورت نقدی به مردم پرداخت می‌شود و سایر درآمد این کار صرف کارهای عمرانی و فرهنگی می‌شود. این کار در اواخر دههٔ ۱۳۸۰ به اجرا گذاشته شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت ۳۲.۵ هزار میلیارد تومان بابت یارانه نقدی در خرداد ماه خبر داد.
بهادری جهرمی اظهار کرد: حوزه سلامت هم جزو حوزه های اولویت دار دولت است و روزانه در ابتدای این دولت، با ۷۰۹ متوفای کرونایی مواجه بود که در این دولت به صفر رسید. شهید رئیسی به حوزه درمان و سلامت توجه ویژه ای کرد. شورای عالی سلامت را بعد از ۱۰ سال احیا کرد. درمان کودکان زیر ۵ سال و همچنین دهک های نخست رایگان شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها