ﺳﻪشنبه, 12 تیر 1403 2024,July

بانک ملت وام ۶۰۰ میلیونی می دهد

31 اردیبهشت 1403
بانک ملت وام ۶۰۰ میلیونی می دهد

بانک ملت با هدف تشویق سپرده گذاران کوتاه مدت تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان به اشخاص حقیقی در قالب طرح”شایان یک”تسهیلات پرداخت می کند.

به گزارش بانک اول ، بر اساس این طرح دارندگان حساب های کوتاه مدت طرح شایان اعم از مشتریان حقیقی و حقوقی با کسب امتیازات لازم از سپرده گذاری های خود می توانند از تسهیلات ویژه طرح بهره مند شوند.

متقاضیان استفاده از این طرح می‌توانند نسبت به افتتاح حساب “سپرده کوتاه مدت شایان یک” اقدام نموده و بر اساس معدل حساب ۲ تا ۶ ماهه خود از این تسهیلات با دوره بازپرداخت از ۱ تا ۳ سال با نرخ های سود ۱۴، ۱۸ و ۲۳ درصد بهره مند شوند.

مشتریان حقوقی نیز برای استفاده از ظرفیت های طرح برای کارکنان بیمه شده خود می توانند نسبت به افتتاح حساب کوتاه مدت شایان اقدام نمایند و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای کارکنان خود تسهیلات دریافت کنند.

مشتریان فعلی بانک ملت می‌توانند از طریق سامانه بانکداری اینترنتی نسبت به افتتاح حساب سپرده شایان اقدام کنند.
شعب بانک ملت در سراسر کشور آماده پاسخگویی و راهنمایی مشتریان گرامی هستند.

اخبار مرتبط
عباسی‌اصل بیان کرد: دولت سیزدهم در رابطه با بخش مسکن سه فرصت را در نظر گرفت. فرصت نخست، تأمین زمین بود تا قیمت تمام شده کاهش یابد که در این حوزه کارهای مهمی انجام شد و هم‌اکنون شاهد جهش در تأمین زمین در محدوده شهرها، شهرک‌ها و سواحل جنوبی هستیم.
این نوع وام‌ها می‌توانند شامل وام‌های خرید، ازدواج، مسکن، قرض‌الحسنه و غیره باشند، با این تفاوت که بانک‌ها آن‌ها را سریع‌تر پرداخت کرده و معمولاً دوره بازپرداخت آن‌ها کوتاه‌تر است.
نزدیک‌ترین وام به وام فوری با یارانه – که در رسانه‌ها ادعا می‌شود تا 30 میلیون تومان وام به متقاضی می‌دهند – وام طرح امید بانک رفاه کارگران است. این طرح به بازنشستگان و مستمری‌بگیران که حقوق‌شان را از همین بانک می‌گیرند، تا 30 میلیون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد سود ۴درصد سالانه می‌دهد. پس اگر بازنشسته به حساب می‌آیید یا پدرومادر بازشسته‌تان قصد گرفتن وام دارند، تنها راه‌حل گرفتن وام طرح امید از بانک رفاه است.
یکی از مهم‌ترین شرایط دریافت وام سهام عدالت ۱۴۰۳ ثبت نام در سامانه سجام است. باتوجه به اینکه افراد برای ثبت نام در سامانه سجام احراز هویت شده‌اند و تمام مدارک هویتی خود را بارگذاری کرده‌اند برای دریافت وام سهام عدالت نیازی به ارائه مجدد مدارک وجود ندارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها