شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی لغو شد

31 اردیبهشت 1403
عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی لغو شد

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار از لغو عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش بانک اول مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار از لغو عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

قادر معصومی خانقاه، مدیر جدید نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به لغو عرضه‌های اولیه در بازار سرمایه گفت: این تصمیم در راستای حمایت از بازار سرمایه با توجه به شرایط کنونی گرفته شده است.

اخبار مرتبط
با توجه به این که عمده شرکت‌های صادرکننده فعال در بازار سرمایه درآمدهای ارزی خود را با نرخ دلار نیمایی تسعیر می‌کنند، دلار نیما به یک متغیر اثرگذار در صورت‌های مالی تولیدکنندگان تبدیل شده است.
در آخرین روز کاری هفته تعداد ۲۶۵ هزار معامله در بورس انجام شد که ارزش آن ۳۷۳۵ میلیارد تومان بود. فملی، پارسیان و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند که پارسیان مثبت و دو نماد دیگر منفی شدند. همچنین فولاد، شپنا و فملی از نمادهای پرتراکنش امروز بودند.
بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی پارسان، شپنا و شپدیس شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فولاد، وپارس و وامید با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.
بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد، بفجر و خودرو شد و در مقابل نمادهای معاملاتی نوری، بوعلی و حکشتی با افزایش خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها