شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

وام 300 میلیون تومانی بانک مسکن با اقساط 7 میلیونی + نحوه ی ثیت نام

01 خرداد 1403
وام 300 میلیون تومانی بانک مسکن با اقساط 7 میلیونی + نحوه ی ثیت نام

بانک مسکن به منظور کمک به افرادی که برای خرید، بازسازی یا دیگر امور مربوط به مسکن نیازمند تسهیلات هستند، طرح وامی به نام «تابش توسعه مسکن» را تدارک دیده است. سقف این وام به 300 میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش بانک اول، افرادی که در بخش مسکن یا خدمات مربوط به آن نیازمند وام هستند و از قبل در بانک مسکن سپرده قرض الحسنه دارند، می‌توانند برای تسهیلات 300 میلیون تومانی این مجموعه درخواست بدهند.

این تسهیلات تنها در صورتی به مشتریان پرداخت می‌شود که آن‌ها به میزان 37 میلیون و 500 هزار تومان سپرده گذاری کرده باشند و ضمنا مدت زمان سه تا شش ماه از خواب سپرده‌شان گذشته باشد. سود این وام به 18 درصد می‌رسد و مدت زمان بازپرداخت آن برحسب سود متغیر است اما به طور کلی از 60 ماه بیشتر نیست. لازم به ذکر است این تسهیلات در قالب عقد مرابحه عام یا مرابحه منصوبات بخش مسکن ارائه می‌شود.

با در نظر گرفتن میزان وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 7 میلیون و 782 هزار و 165 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 166 میلیون و 929 هزار و 921 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 466 میلیون و 929 هزار و 921 تومان اعلام شده است.

آشنایی کلی با خدمات بانک مسکن

بانک مسکن یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که با هدف ارائه خدمات ویژه به بخش مسکن در بیست و پنج دی ماه سال 1317 فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه با ارائه خدماتی مانند سپرده گذاری، تسهیلات، خدمات ارزی و ریالی، فرم‌ها و مدارک آینده، سامانه‌های بانکداری الکترونیک، پیشخوان مجازی و سامانه‌های استعلام به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

اخبار مرتبط
داشتن جواز کسب معتبر: کسب‌وکار باید دارای جواز کسب معتبر و فعال باشد. سابقه کاری: داشتن سابقه کاری مشخص و قابل تأیید در حوزه فعالیت کسب‌وکار ضروری است. توانایی بازپرداخت: متقاضی باید توانایی بازپرداخت وام را داشته باشد که از طریق بررسی درآمدها و هزینه‌های کسب‌وکار سنجیده می‌شود. ارائه مدارک مالی: ارائه مدارکی مانند صورت‌های مالی، فاکتورهای فروش، و سایر مدارک مرتبط برای اثبات درآمد و هزینه‌ها الزامی است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: برای نخستین بار در سازمان تاکسیرانی وام‌هایی را برای تعمیرات خودرو می‌دهیم، بسیاری از تاکسی‌ها در تهران وجود دارند که نواقصی در بخش‌های ایمنی فنی و آلایندگی دارند، اما مشمول طرح نوسازی نمی‌شوند، چراکه خودرو باید به سن فرسودگی یا سن 12 سال برسد.
به منظور رفع نیازهای ضروری مشتریان موسسه اعتباری ملل ، این موسسه وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بدون ضامن پرداخت می‌نماید.
شما بعد از گرفتن اعتبار خرید، برای خرید کالا و جنس موردنیاز خودتان فقط باید به فروشگاه‌هایی بروید که تحت قرارداد با بانک هستند. حالا تصور کنید بعد از کلی رفت‌وآمد به بانک و جور کردن ضامن و گرفتن استعلام رتبه اعتباری، کالا کارت خودتان را تحویل گرفته‌اید و در سایت بانک یکی از فروشگاه‌های قبول‌کننده نزدیک خانه‌تان را پیدا می‌کنید و به آنجا می‌روید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها