چهارشنبه, 6 تیر 1403 2024,June

این ۴ ارز را برای کسب سود زیر نظر بگیرید

01 خرداد 1403
این ۴ ارز را برای کسب سود زیر نظر بگیرید

قیمت بیت کوین طی هفته جاری بیش از ۸ درصد افزایش یافته که نشان می‌دهد معامله‌گران در سطوح پایین‌تر اقدام به خرید و حمایت از قیمت کرده‌اند.

به گزارش بانک اول ، در تایم فریم بزرگ‌تر، قیمت بیت کوین در یک محدوده مشخص روندی جانبی دارد که معامله‌گران نزدیک به کف آن خرید می‌کنند و نزدیک به سقف آن می‌فروشند.

این روند نشان می‌دهد که صعود دوباره به سقف تاریخی ۷۳۷۷۷ دلار بسیار چالش‌بر‌انگیز خواهد بود.

تحلیلگران در مورد جهت روند بعدی بیت کوین اختلاف نظر دارند.

برخی معتقدند که اصلاحات به پایان رسیده و قیمت به بالاترین سطح تاریخی خود خواهد رسید، در حالی که برخی دیگر انتظار دارند قیمت برای آزمایش مجدد حمایت ۶۰ هزار دلار کاهش یابد.

پیش‌بینی روند آتی قیمت بیت کوین دشوار است و پیش از انجام هر اقدامی باید منتظر نشانه‌های بیشتری بود.

در پی روند جانبی اخیر بیت کوین، معامله‌گران برای کسب سود‌های کوتاه‌مدت به آلت‌کوین‌ها روی آورده‌اند. اگرچه فصل آلت‌کوین‌ها هنوز به صورت کامل فرا نرسیده، اما برخی آلت‌کوین‌ها فرصت‌های معاملاتی خوبی برای معامله‌گران به ارمغان آورده‌اند. در ادامه به تجزیه و تحلیل روند بیت کوین و برخی از این آلت‌کوین‌ها می‌پردازیم.

بیت کوین

بیت کوین نزدیک به سطح ۶۸ هزار دلار با مقاومتی قوی روبرو شده، اما نشانه مثبت این است که گاوها میدان رقابت با خرس‌ها را ترک نکرده‌اند. گاوها همزمان با حفظ جایگاه خود به فکر افزایش قیمت هستند. شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۴۱۰۹ دلار) شروع به افزایش کرده و شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده مثبت قرار گرفته که از مطلوب بودن شرایط برای صعود حکایت دارد. اگر قیمت بر مقاومت ۶۸ هزار دلار غلبه کند، جفت ارز BTC/USDT تا سقف تاریخی ۷۳۷۷۷ دلار افزایش خواهد یافت.

چنانچه خرس‌ها بخواهند جلوی صعود را بگیرند، باید به سرعت قیمت را به زیر خطوط میانگین متحرک کاهش دهند. در این صورت، قیمت تا ۵۹۶۰۰ دلار و سپس، تا ۵۶۵۵۲ دلار سقوط خواهد کرد.

سولانا

قیمت سولانا (SOL) در ۱۵ می از خطوط میانگین متحرک فراتر رفت و گاوها اکنون در تلاش هستند تا بر قدرت خود بیفزایند. یک مقاومت جزئی در ۱۷۶ دلار وجود دارد که خرس‌ها سعی خواهند کرد اصلاح را از آن‌جا آغاز کنند. سطح ۱۶۲ دلار اهمیت زیادی در تعیین سرنوشت روند آتی قیمت دارد. اگر قیمت در این سطح حمایت شود، احتمال شروع رالی تا بالای سطح ۱۷۶ دلار افزایش می‌یابد. در این صورت، قیمت ممکن است به ۱۸۵ دلار برسد.

از طرفی، چنانچه قیمت کاهش یابد و به زیر خطوط میانگین متحرک برسد، این دیدگاه صعودی در کوتاه مدت باطل خواهد شد و قیمت تا ۱۴۰ دلار سقوط خواهد کرد.

آرویو

آرویو (AR) طی چند روز گذشته در حال تجربه یک روند صعودی بوده است. گاوها در ۱۷ می قیمت را به بالای مقاومت ۴۷.۵۱ دلار رساندند، اما نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند. خرس‌ها اکنون در تلاش هستند تا قیمت را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۰ دلار) برسانند، که شکست آن از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر قیمت با قدرت در این سطح حمایت شود، احتمال صعود بیشتر و غلبه بر مقاومت روانی ۵۰ دلار افزایش خواهد یافت. در صورت شکست این مقاومت، قیمت تا ۶۸ دلار صعود خواهد کرد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در ۳۵ دلار سقوط خواهد کرد.

گراف

گراف (GRT) پس از اینکه گاوها در ۱۵ می قیمت آن را به بالاتر از میانگین‌های متحرک رساندند، رالی بهبود را آغاز کرد. شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۹ دلار) شروع به افزایش کرده و اندیکاتور RSI به ناحیه مثبت رسیده که از تلاش گاوها برای صعود قیمت حکایت دارد. خریداران اکنون تلاش خواهند کرد تا قیمت را به مقاومت ۰.۳۵ دلار برسانند، اما احتمال می‌رود خرس‌ها به شدت از این سطح محافظت کنند.

در مقابل، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه همچنان حمایت اصلی در مسیر نزول قیمت محسوب می‌شود. چنانچه قیمت به زیر آن برسد، ابتدا تا ۰.۲۶ دلار و سپس، تا ۰.۲۳ دلار سقوط خواهد کرد.

فانتوم

قیمت فانتوم (FTM) در ۱۶ می بر مقاومت خطوط میانگین متحرک و مقاومت افقی ۰.۷۹ دلار غلبه کرد که نشانه‌ای از آغاز بهبود است. خطوط میانگین متحرک در آستانه ایجاد یک تقاطع صعودی هستند و اندیکاتور RSI به محدوده مثبت صعود کرده که که هر دو سیگنالی صعودی محسوب می‌شوند. با این حال، بعید است که خرس‌ها به راحتی تسلیم شوند. آنها سعی خواهند کرد تا قیمت را به ۰.۷۹ دلار برگردانند. اگر گاوها این سطح حمایتی را حفظ کنند، جفت ارز FTM/USDT می‌تواند تا ۱.۰۴ دلار افزایش یابد.

در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر خطوط میانگین متحرک برسد، احتمال سقوط تا ۰.۶۰ دلار وجود خواهد داشت.

اخبار مرتبط
محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی نیز در مراسم رونمایی از ریال دیجیتال توضیحاتی درباره اهمیت ریال واحد پول ملی کشورمان اعلام و تصریح کرد: ریال پول ماست و واحد پولی ماست و در تمام مبادلات از آن استفاده می کنیم و به هیچ وجه ریال دیجیتال جایگزین واحد پولی ما نمی شود.
به نظر می‌رسد فعالیت گاوها کمتر شده و خرس‌ها صبورانه منتظر شروع حرکت بعدی خود هستند. در همین حال، برخی آلت‌کوین‌ها بی‌سروصدا افزایش قیمت را تجربه می‌کنند. ، قیمت این ارزهای دیجیتال در چند روز باقیمانده به پایان سه‌ ماهه دوم می‌تواند بین ۱۵ تا ۱۸ درصد افزایش یابد.
تحلیلگران بر این باورند که بیت‌کوین در حال نزدیک شدن به چیزی است که به‌عنوان «شکست آسمان آبی» شناخته می‌شود. این اصطلاح به سناریویی اشاره دارد که در آن یک دارایی بالاتر از تمام سطوح قیمت تاریخی قبلی شکسته و وارد قلمروی ناشناخته می‌شود.
. کسب درآمد از طریق ایردراپ ارز‌های مختلف در تمامی این سال‌ها در جامعه رمزارز‌ها مرسوم بوده است. اعتماد کاربران وفادار تلگرام که به ایده نات کوین رونق داد و در مقابل با لیست شدن این رمزارز جواب گرفت. این که کاربران تلگرام توانستند به درآمد‌های قابل توجهی دست یابند نیز می‌تواند گواهی بر امکانپذیر بودن این ادعا باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها