دوشنبه, 11 تیر 1403 2024,July

دلیل واریز نشدن حقوق بازنشستگان چه بود؟

02 خرداد 1403
دلیل واریز نشدن حقوق بازنشستگان چه بود؟

تعدادی از بازنشستگان، مدعی شدند که هر ماه حقوق آنها بین تاریخ ۲۷ الی ۲۹ آن ماه واریز میشده اما این اتفاق در ماه اردیبهشت نیفتاده است.

به گزارش بانک اول یکی از مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی در این باره گفت: واریز حقوق بازنشستگان براساس حروف الفبا از روز بیستم هر ماه آغاز می‌شود و تا روز آخر ماه ادامه دارد.

او در ادامه توضیح داد: در ماه اردیبهشت هم همین روال آغاز شد تا اینکه در روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت وقفه‌ای چند ساعته در پرداخت حقوق‌ها ایجاد شد که همین امر روال واریزی‌ها را نسبت به ماه‌های گذشته متفاوت کرد.

او تاکید کرد: در حال حاضر پرداخت حقوق بازنشستگان عزیز به حالت عادی بازگشته و قول می‌دهیم تا پایان روز ۳۱ اردیبهشت حقوق همه بازنشستگان واریز گردد.

در سال ۱۴۰۳، حداقل حقوق بازنشستگان کشوری به ۱۰ میلیون تومان رسیده است که این افزایش حقوق، از اردیبهشت ماه اعمال شد و مابه‌تفاوت آن در ماه خرداد، به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

اخبار مرتبط
دیرعامل بانک مسکن در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه مباحثی در خصوص صندوق‌های تامین آتیه و تامین خسارت تسهیلات کارمندی مطرح شد و اصلاحاتی به تصویب رسید.
معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص مبلغ علی‌الحساب همسان‌سازی حقوق‌ها که به حساب بازماندگان بازنشستگان کشوری واریز شده است، توضیحاتی ارائه کرد.
داود منظور، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «بازنشستگان عزیز! الوعده وفا؛ خبرهای خوشی در راه است. با عنایت به تصویب آئین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در جلسه روز یکشنبه (۳ تیرماه) هیات دولت، در روزهای آینده مبلغی به‌صورت علی‌الحساب در وجه بازنشستگان گرامی پرداخت خواهد شد تا پس از صدور احکام متناسب‌سازی، تسویه قطعی به عمل آید.
در این گزارش ۸ کار جذاب برای بازنشستگان معرفی شده است که می‌تواند در دوران بازنشستگی، برای این افراد محل درآمد مناسبی باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها