دوشنبه, 18 تیر 1403 2024,July

وام 400/000/000 میلیون تومانی بانک مهر ایران با سود 4 درصد

05 خرداد 1403
وام  400/000/000  میلیون تومانی بانک مهر  ایران با سود 4 درصد

این طرح بانک مهر ایران که به‌تازگی توسط بانک مرکزی به بانک‌های قرض‌الحسنه ابلاغ شده است، دارای 60 ماه بازپرداخت و سقف 400 میلیون تومان است.

به گزارش بانک اول سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران برای مشتریان حقیقی در سال ۱۴۰۳ به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

بر اساس مجوز بانک مرکزی، از این پس بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران مجاز است به مشتریان حقیقی خود تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت کند.

گفتنی است این مصوبه صرفاً مربوط به وام‌های پرداختی از سوی بانک‌های قرض‌الحسنه کشور است.

افزایش وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان، ‌در حالی است که این سقف در سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان بود.

همچنین سقف وام پرداختی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به اشخاص حقوقی با اولویت شرکت‌های خرد و دانش‌بنیان ۷۵۰ میلیون تومان بود که در سال ۱۴۰۳ به ۹۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و شرکت‌های مختلف می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

گفتنی است افزایش سقف وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تغییری در سایر شرایط دریافت وام از این بانک ایجاد نمی‌کند و متقاضیان لازم است موارد مختلف همچون ایجاد معدل حساب و ارائه تضامین مناسب با وام درخواستی را رعایت کنند.

اخبار مرتبط
عباسی‌اصل، تخصیص تسهیلات کم‌بهره برای دهک‌های یک تا چهار که توان مالی مناسبی ندارند از تمهیدات دولت سیزدهم برشمرد و افزود: نرخ سود از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافت. همچنین در تکمیل مسکن مهر دولت سیزدهم بیش از ۱۳۰ هزار واحد را تکمیل کرد و تحویل داد و ۱۱۰ هزار واحد باقیمانده که بدون پرونده‌های دارای تعارض تا پایان دولت تکمیل خواهد شد.
بانک مرکزی در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تسهیلات قرض الحسنه فرزند ارائه می نماید. این وام به پدرانِ دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران بابت فرزندان متولد شده در داخل کشور از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ به بعد، حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند تعلق می‌گیرد.
وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملی یکی از تسهیلات پرطرفدار این بانک می‌باشد که با نام «وام طرح اعتبار ملی» به مشتریان خود ارائه داد. این وام به متقاضیان واجد شرایط به منظور رفع نیازهای مالی و تحقق اهدافشان پرداخت می‌گردد.
وام نگین امید قرض‌الحسنه است و فقط ۲ درصد کارمزد دارد. برای این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی یا شخص دارای اعتبار شغلی است و بازپرداخت آن نیز ۱۲ تا ۶۰ ماه خواهد بود. همچنین باید بین ۱-۱۸ ماه دارای میانگین حساب باشید تا بتوانید ۳۰۰ درصد سپرده‌تان را تسهیلات بگیرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمدلطفعلی پور
ارسال شده در : یکشنبه 06 خرداد 1403

بانک مهربانک خوبی هست وبنده چندین مرحله وام گرفتم وبه دوستانم هم معرفی نمودم که ازمهرایران تسهیلات دریافت کن

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها