یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

بهترین راه های کسب درآمد از NFT

06 خرداد 1403
بهترین راه های کسب درآمد از NFT

با ظهور فناوری بلاک چین و محبوبیت روزافزون NFTها، روش‌های متنوعی برای کسب درآمد از NFT وجود دارد که درادامه با آنها آشنا می‌شوید.

به گزارش بانک اول، در این مقاله، ما ۶ روش مختلف سرمایه‌گذاری در حوزه NFTها را بررسی خواهیم کرد؛ از خلق و فروش آثار هنری دیجیتال گرفته تا سرمایه‌گذاری در زمین‌های مجازی.

این نکات به شما کمک می‌کنند تا وارد دنیای NFTها شوید و به درآمد برسید.

معامله NFTها در بازارهای ثانویه

پلتفرم‌هایی مانند اوپن‌سی (OpenSea) و نیفتی گیتوی (Nifty Gateway) امکان خریدوفروش NFTها را فراهم می‌کنند.

وظیفه شما برای کسب درآمد این است که روندهای بازار را بررسی کنید تا بتوانید NFTهای خود را با بهترین قیمت بخرید و به بهترین قیمت به فروش برسانید.

درآمد از NFT از طریق استیکینگ

استیک‌کردن NFTها در پلتفرم‌هایی مانند یونیفتی (Unifty) یا NFT۲۰ می‌تواند در بازه زمانی تعیین‌شده از طرف پلتفرم، برای شما درآمدزا باشد.

پاداشی که این پلتفرم‌ها به ازای مدت‌زمان استیک‌کردن NFTها به شما می‌دهند، منبع درآمد نسبتا قابل قبولی است.

خلق و فروش NFT

هنرمندان می‌توانند آثار هنری دیجیتال خود (تصاویر، ویدیوها، موسیقی، مدل‌های سه‌بعدی) را توکنیزه کنند و در بازارهای معاملاتی NFT مانند اوپن‌سی (Opensea) و رَربل (Rarible) بفروشند.

سرمایه‌گذاری در کلکسیون‌های NFT

با خرید NFT از مجموعه‌های شناخته‌شده‌ای مانند کریپتوپانک‌ها (CryptoPunks)، بورد ایپ یات کلاب (Bored Ape Yacht Club) و چند کلکسیون نام آشنای دیگر و فروش آنها با قیمت بالاتر، می‌توانید کسب درآمد کنید.

بازی‌های کسب درآمد از NFT

بازی‌های کریپتویی یا بازی‌های Play to Earn که به اختصار P۲E نامیده می‌شوند، بازی‌هایی هستند که بازیکن در ازای انجام آنها درآمدی به شکل توکن ارز دیجیتال یا ان اف تی به دست می‌آورد.

از جمله معروف‌ترین این بازی‌ها، اکسی اینفینیتی، سندباکس، دیسنترالند و الین وورلد هستند.

سرمایه‌گذاری در زمین‌ها و دارایی‌های متاورس

خرید و توسعه زمین‌های مجازی در پلتفرم‌های متاورسی مانند دیسنترالند (Decentraland) یا سندباکس (Sandbox) می‌تواند سودآور باشد.

اخبار مرتبط
ریپل (Ripple) یک پلتفرم مالی و پروتکل مبتنی بر بلاکچین است که به منظور تسهیل و تسریع انتقال دارایی‌های مالی بین‌المللی توسعه یافته است. توکن اصلی این شبکه، XRP نام دارد که به عنوان واسط برای تبدیل و انتقال ارز‌ها استفاده می‌شود. برخلاف بیت‌کوین، که به‌طور عمده به عنوان سیستم پرداخت فرد به فرد طراحی شده است، ریپل به طور خاص برای استفاده در موسسات مالی و بانک‌ها با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت تراکنش‌های بین‌المللی ایجاد شده است.
ماه اوت برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال، ماه چالش‌برانگیزی بود و در مجموع شاهد بازار نامطلوبی بودیم که به ضرر و زیان معامله‌گران منتهی شد. با فرا رسیدن ماه سپتامبر، به دنبال دو ارز دیجیتال مستعد رشد گشتیم که می‌توانند وضعیت بهتری داشته باشند و تا ۳۰ روز آینده به ارزش بازار ۵ میلیارد دلار برسند.
براساس اطلاعیه‌ای که هفته گذشته در کانال رسمی همستر کامبت منتشر شده، فرآیند تولید توکن‌های همستر که در اصطلاح بازار رمزارزها به آن TGE یا Token Generation Event گفته می‌شود، به همراه ایردراپ و توزیع این توکن‌ها در روز ۲۶ سپتامبر همزمان با پنجم مهرماه انجام خواهد شد. در اینجا همه آن چیزی که تاکنون درباره این ایردراپ مشخص شده را با هم مرور خواهیم کرد.
سان در استراتژی سرمایه‌گذاری خود بر اهمیت توجه عمومی تأکید می‌کند. او با الهام از دیدگاه ایلان ماسک مبنی بر اینکه «کسانی که میم‌ها را کنترل می‌کنند، جهان را کنترل می‌کنند»، بر توانایی میم‌کوین‌ها در جذب و حفظ توجه عمومی تأکید دارد. این رویکرد در تکامل میم‌کوین‌ها، از دوج‌کوین (DOGE) در سال ۲۰۱۳ تا پروژه‌های جدیدی مانند پپه (PEPE) و داگ‌ویف‌هت (WIF) قابل مشاهده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها