یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

اگر رمزارز استخراج می کنید بخوانید

06 خرداد 1403
اگر رمزارز استخراج می کنید بخوانید

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) اعلام کرد: نرخ ریالی بهای هر کیلووات‌ساعت برق مصرفی برای استخراج رمزارز ابلاغ شد.

به گزارش  بانک اول به نقل از ایرنا، مصطفی رجبی مشهدی گفت: به‌منظور اجرای مصوبه هیات وزیران با موضوع «اصلاح آیین‌نامه استخراج رمز دارایی‌ها» بر مبنای متوسط ریالی برق صادراتی و بر اساس میانگین نرخ تسعیر ارز، این نرخ برای بازه زمانی سه‌ماهه ۲۸ اردیبهشت تا ۲۸ مرداد سال جاری، ۲۸ هزار و ۳۲۰ ریال به‌ازای هر کیلووات‌ساعت اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خرید برق از شبکه برای استخراج رمزدارایی در اوقات محدودیت دار ممنوع است

استخراج رمزارزها یکی از جمله مصرف‌کنندگان برق کشور به‌حساب می‌آیند.

هر دستگاه استخراج بیت‌کوین (ماینر) به طور متوسط توان مصرفی به‌اندازه پنج یخچال ۲۰ فوت و چهار کولر آبی دارد و به همین دلیل استخراج‌های غیرمجاز به دلیل ایجاد اختلال در شبکه توزیع، می‌تواند باعث بروز آسیب به وسایل برقی شهروندان شود.

اخبار مرتبط
ریپل (Ripple) یک پلتفرم مالی و پروتکل مبتنی بر بلاکچین است که به منظور تسهیل و تسریع انتقال دارایی‌های مالی بین‌المللی توسعه یافته است. توکن اصلی این شبکه، XRP نام دارد که به عنوان واسط برای تبدیل و انتقال ارز‌ها استفاده می‌شود. برخلاف بیت‌کوین، که به‌طور عمده به عنوان سیستم پرداخت فرد به فرد طراحی شده است، ریپل به طور خاص برای استفاده در موسسات مالی و بانک‌ها با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت تراکنش‌های بین‌المللی ایجاد شده است.
ماه اوت برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال، ماه چالش‌برانگیزی بود و در مجموع شاهد بازار نامطلوبی بودیم که به ضرر و زیان معامله‌گران منتهی شد. با فرا رسیدن ماه سپتامبر، به دنبال دو ارز دیجیتال مستعد رشد گشتیم که می‌توانند وضعیت بهتری داشته باشند و تا ۳۰ روز آینده به ارزش بازار ۵ میلیارد دلار برسند.
براساس اطلاعیه‌ای که هفته گذشته در کانال رسمی همستر کامبت منتشر شده، فرآیند تولید توکن‌های همستر که در اصطلاح بازار رمزارزها به آن TGE یا Token Generation Event گفته می‌شود، به همراه ایردراپ و توزیع این توکن‌ها در روز ۲۶ سپتامبر همزمان با پنجم مهرماه انجام خواهد شد. در اینجا همه آن چیزی که تاکنون درباره این ایردراپ مشخص شده را با هم مرور خواهیم کرد.
سان در استراتژی سرمایه‌گذاری خود بر اهمیت توجه عمومی تأکید می‌کند. او با الهام از دیدگاه ایلان ماسک مبنی بر اینکه «کسانی که میم‌ها را کنترل می‌کنند، جهان را کنترل می‌کنند»، بر توانایی میم‌کوین‌ها در جذب و حفظ توجه عمومی تأکید دارد. این رویکرد در تکامل میم‌کوین‌ها، از دوج‌کوین (DOGE) در سال ۲۰۱۳ تا پروژه‌های جدیدی مانند پپه (PEPE) و داگ‌ویف‌هت (WIF) قابل مشاهده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها