شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

قیمت سکه به ۴۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید

07 خرداد 1403
قیمت سکه به ۴۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (دوشنبه هفتم خرداد) بازار طلای تهران نسبت به روز گذشته با افزایش ۲۵۰ هزار تومانی به ۴۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

به گزارش  بانک اول  قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (دوشنبه هفتم خرداد) بازار طلای تهران تا لحظه تنظیم این خبر نسبت به قیمت پایانی روز گذشته (یکشنبه ششم خرداد) با افزایش ۲۵۰ هزار تومانی به ۴۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه و ربع سکه در جریان معاملات امروز هر کدام افزایش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند، بر این اساس نیم سکه به قیمت ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه نیز به ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه یک گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی هفت میلیون تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی با افزایش ۱۰ دلاری به ۲ هزار و ۳۴۴ دلار رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با افزایش ۵۷ هزار تومانی به سه میلیون و ۳۴۹ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۲۴ عیار ۴ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان معامله شد.

اخبار مرتبط
غلامرضا مصباحی مقدم رئیس شورای فقهی بانک مرکزی در گفت‌وگویی در خصوص بازار ارز و برنامه‌ریزی برای ایجاد ساختار جدیدی در این بازار اظهار داشت: اصولاً در هر بازاری، از جمله بازار ارز، باید عرضه و تقاضا تعیین‌کننده قیمت‌ها باشند.
اتفاقات و مسائلی همچون عملیات طوفان الاقصی ، حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین که تحت عنوان عملیات وعده صادق انجام شد و همچنین مسائل و اتفاقات امنیتی در یمن سوریه و غیره در حالی رخ داد که همه پیش‌بینی رشد بالای نرخ ارز و رسیدن دلار به 120 هزار تومان را داشتند اما شاهد بودیم که قیمت‌ها پس نوسانات اندک از مدتی کاهشی شد.
نوزدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه 9 مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. زمان واریز وجه از ساعت 12 روز شنبه 7 مهرماه آغاز و در ساعت 23 روز یکشنبه مورخ 8 مهرماه 1403 پایان می یابد. پس از اتمام این دوره زمانی، امکان پرداخت وجه و در نتیجه شرکت در حراج وجود ندارد.
نوزدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها