یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

نرخ سود سپرده یکساله اعلام شد

08 خرداد 1403
نرخ سود سپرده یکساله اعلام شد

بخشنامه اخطاری و لازم الاجرای بانک مرکزی خطاب به کلیه بانکهای دولتی و خصوصی و موسسات مالی ابلاغ شد.

به گزارش بانک اول ، نرخ سود سپرده ی یکساله %20.5 تعیین شد درصورت تخلف و تخطی از سود اعلامی ، سلب صلاحیت و اخراج مدیران عامل و هیات مدیره بانکها در دستور کار قرار گرفت.

اخبار مرتبط
همتی با بیان اینکه مسئولیت عملکرد بانک‌ها را از هیئت مدیره طلب می‌کند، گفت: انتظار من این است که مسیر آینده بانک‌ها مشخص باشد و در این خصوص هیچ توجیهی پذیرفته نیست و به عنوان مثال هیئت مدیره نمی‌تواند بگوید من را تحت فشار گذاشتند تا به فلان شخص یا بنگاه وام بدهم.
حداکثر مقدار برداشت یک فرد می‌تواند تا یک حد روزانه معین یا تا حد موجودی حساب باشد. نمونه‌های رایج سپرده‌های دیداری می‌توانند مقادیر موجود در حساب جاری یا حساب پس‌انداز باشند. توجه داشته باشید که سپرده‌های دیداری با سپرده‌های مدت‌دار متفاوت هستند. سپرده‌های مدت‌دار نیاز به انتظار برای یک دوره از پیش تعیین شده قبل از برداشت دارند. به نکات زیر توجه کنید:
این نرخ در هفته منتهی به ۲۷ تیرماه با افزایش جزئی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۶۳ درصد رسیده بود. نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۲۰ تیرماه با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۶۲ درصد رسید. نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۱۳ تیرماه با کاهش سه صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۶۳ درصد رسیده بود. نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۶ تیرماه بدون تغییر نسبت به هفته قبل از آن ۲۳.۶۶ درصد بوده است.
نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۲۰ تیرماه با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۶۲ درصد رسید. نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۱۳ تیرماه با کاهش سه صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۶۳ درصد رسیده بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها