یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

ساعت کار جدید شعب بانک صادرات ایران اعلام شد

15 خرداد 1403
ساعت کار جدید شعب بانک صادرات ایران اعلام شد

ساعت کار جدید شعب بانک صادرات ایران، با توجه به ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف انرژی، برای خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز اعلام شد.

 

به گزارش  بانک اول  به نقل از بانک صادرات ایران و بر اساس تصمیم شورای هماهنگی بانک‌ها، ساعت کار جدید شعب این بانک از روز چهارشنبه ۱۶ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه سال جاری اعلام و بر این اساس در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۲، به مشتریان و هموطنان عزیز خدمت‌رسانی می‌شود.

همچنین ساعت ارائه خدمت ستاد بانک به ارباب رجوع از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۰۰ الی ۱۳ و در روزهای پنج‌شنبه ۶:۰۰ الی ۱۲:۳۰ تعیین شده است.

ساعت حضور کارکنان در شعب نیز از روز شنبه تا چهارشنبه ۶ الی ۱۳:۰۰ و در روزهای پنجشنبه ۶ الی ۱۲:۳۰ و ساعت حضور کارکنان ستاد شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ الی ۱۳ و در روزهای پنج‌شنبه ۶ الی ۱۲:۳۰ اعلام شده است./مهر

اخبار مرتبط
با اعلام امکان ثبت درخواست و دریافت ارز زیارتی اربعین به صورت غیر حضوری، از طریق اپلیکیشن «سپینو» (https://sepino.bsi.ir) و سامانه پیشخوان شمس (https://shams.bsi.ir)، زائران اربعین حسینی (ع) می‌توانند به منظور رفاه حال خود و جلوگیری از ازدحام در شعب بانک، با نصب اپلیکیشن «سپینو» از ٧ مردادماه یا مراجعه به سامانه شمس، نسبت به ثبت درخواست خود و افراد تحت تکفل اقدام و تنها برای دریافت ارز به شعبه انتخاب‌شده مراجعه کنند.
دریافت وام و تسهیلات با وثیقه قراردادن سهام به صورت غیر حضوری / عضو اجرائی هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران با یادآوری اینکه بانک‌ها در زمان وصول مطالبات خود نیز با دعاوی مختلف در مراجع متعدد روبه‌رو هستند که امکان وصول مطالبات را تضعیف می‌کند، گفت: با آسیب‌شناسی‌های انجام شده در بانک صادرات ایران توانسته‌ایم این معضل را با تهیه سامانه توثیق الکترونیکی دارایی «ست» برطرف کنیم.
بانک اول - «فهرست تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط» بانک صادرات ایران و موسسه اعتباری ملل منتشر شد.
بانک اول - بانک صادرات این در بخشنامه‌ای محدودیت‌های جدیدی را در حوزه خدمات بانکی برای اتباع غیرایرانی اعلام کرده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها