دوشنبه, 18 تیر 1403 2024,July

ابلاغ جزئیات نرخهای جدید جرائم رانندگی توسط مخبر

15 خرداد 1403
ابلاغ جزئیات نرخهای جدید جرائم رانندگی توسط مخبر

بر اساس مصوبه ابلاغی دولت جزئیات نرخهای جدید جرائم رانندگی مشخص شد.

به گزارش بانک اول  مصوبه هیئت وزیران در خصوص اصلاح نرخ جرائم رانندگی به وزارت‌خانه‌های کشور، دادگستری و راه و شهرسازی در تاریخ 13 خرداد ماه از سوی محمد مخبر ابلاغ شد.

در بند یک این مصوبه که به‌پیشنهاد سه وزارت‌خانه مذکور تهیه شده، آمده است، عناوین و جریمه‌های مربوط به حمل‌ونقل و عبور و مرور در کلیه نقاط از جمله مناطق آزاد به‌شرح جداول پیوست تعیین می‌شود.

جلسات هیئت دولت , جلسات هیئت دولت ,

متن کامل در اینجا قابل مشاهده است./تسنیم

اخبار مرتبط
نام نویسی برای شرکت در آزمون استخدامی این بانک همزمان با دوازدهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه در سایت جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir آغاز و تا ساعت ۲۴ روز شنبه بیست و سوم همین ماه ادامه دارد.
بانک صادرات درگاه خود را از طریق  گردش مالی و همکاری با شرکت‌های psp مختلف در اختیار متقاضیانی قرار می‌دهد که در بانک صادرات حساب دارند. چهار شرکت طرف قرارداد با بانک صادرات شامل موارد زیر است :  پرداخت الكترونيك سامان كيش كارت اعتباری ايران كيش آسان پرداخت پرشين
تقاضای همکاری با بانک فقط با تکمیل اطلاعات شما در وب‌سایت رسمی بانک خاورمیانه ثبت و بررسی می‌شود. • پس از بررسی رزومه‌ها، در صورت کسب امتیاز لازم از سوی مدیریت سرمایه انسانی برای انجام مصاحبه با متقاضیان تماس گرفته می‌شود. • تکمیل فرم تقاضای همکاری تعهدی برای بانک خاورمیانه ایجاد نمی‌کند. • مطالب مندرج در سایر وب سایت‌ها و نشریات کاریابی و استخدامی به هیچ وجه مورد تایید بانک خاورمیانه نیست.
وزارتخانه‌های کشور و صنعت معدن و تجارت مکلفند گزارش تفصیلی هزینه کرد منابع حاصل از این بند را هر سه ماه یکبار به کمیسیون‌های عمران و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ارسال نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها