چهارشنبه, 13 تیر 1403 2024,July

وام 200 میلیون تومانی موسسه اعتباری نور + مبلغ اقساط

20 خرداد 1403
 وام 200 میلیون تومانی موسسه اعتباری نور + مبلغ اقساط

موسسه اعتباری نور یکی از موسسات پولی و بانکی ایران است که به منظور افزایش رضایت خاطر مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «صدف نور» را تدارک دیده است. این وام 200 میلیون تومانی با سود 23 درصد ارائه می‌شود.

به گزارش بانک اول، افرادی که در یکی از شعب موسسه اعتباری نور حساب قرض الحسنه داشته و مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید دو ضامن رسمی مورد تایید این مجموعه داشته باشند. گذشته از داشتن ضامن رسمی، لازم است به مدت دو ماه از خواب سپرده فرد گذشته باشد تا بتواند وام مذکور را دریافت کند. سود این وام مطابق آخرین مصوبه بانک مرکزی 23 درصد بوده و امکان بازپرداخت آن طی 24 ماه وجود دارد.

 

میزان اقساط این وام با توجه به شرایط و زمان بازپرداخت و میزان سود به 10 میلیون و 474 هزار و 661 تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات 51 میلیون و 391 هزار و 869 تومان است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 251 میلیون و 446 هزار و 869 تومان می‌رسد.

موسسه مالی اعتباری نور چگونه شکل گرفت؟

موسسه مالی اعتباری نور در راستای تمکین سیاست‌های ساماندهی موسسات اعتباری از تجمیع تعاونی‌های اعتبار کارسازان آینده، پیشگامان کویر یزد، صندوق‌های قرض الحسنه ریحانه گستر و مشیز در آبان ماه سال 1391 شکل گرفت.

این مجموعه از سال 91 تاکنون انواع خدمات پولی و بانکی را به مشتریان خود عرضه کرده است. موسسه مالی اعتباری نور تاکنون توانسته نشان رضایتمندی مشتری اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری 96، رتبه برتری اطلاع رسانی رمز پویا در شبکه بانکی در سال 98، رتبه برتر تعاونی مسکن اداره کل تعاون و امور اجتماعی در سال 99 و … را به دست آورد.

اخبار مرتبط
عباسی‌اصل بیان کرد: دولت سیزدهم در رابطه با بخش مسکن سه فرصت را در نظر گرفت. فرصت نخست، تأمین زمین بود تا قیمت تمام شده کاهش یابد که در این حوزه کارهای مهمی انجام شد و هم‌اکنون شاهد جهش در تأمین زمین در محدوده شهرها، شهرک‌ها و سواحل جنوبی هستیم.
این نوع وام‌ها می‌توانند شامل وام‌های خرید، ازدواج، مسکن، قرض‌الحسنه و غیره باشند، با این تفاوت که بانک‌ها آن‌ها را سریع‌تر پرداخت کرده و معمولاً دوره بازپرداخت آن‌ها کوتاه‌تر است.
نزدیک‌ترین وام به وام فوری با یارانه – که در رسانه‌ها ادعا می‌شود تا 30 میلیون تومان وام به متقاضی می‌دهند – وام طرح امید بانک رفاه کارگران است. این طرح به بازنشستگان و مستمری‌بگیران که حقوق‌شان را از همین بانک می‌گیرند، تا 30 میلیون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد سود ۴درصد سالانه می‌دهد. پس اگر بازنشسته به حساب می‌آیید یا پدرومادر بازشسته‌تان قصد گرفتن وام دارند، تنها راه‌حل گرفتن وام طرح امید از بانک رفاه است.
یکی از مهم‌ترین شرایط دریافت وام سهام عدالت ۱۴۰۳ ثبت نام در سامانه سجام است. باتوجه به اینکه افراد برای ثبت نام در سامانه سجام احراز هویت شده‌اند و تمام مدارک هویتی خود را بارگذاری کرده‌اند برای دریافت وام سهام عدالت نیازی به ارائه مجدد مدارک وجود ندارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها