ﺳﻪشنبه, 12 تیر 1403 2024,July

زمان حذف و اضافه بیمه تکمیلی معلمان و بازنشستگان اعلام شد + جزییات

21 خرداد 1403
زمان حذف و اضافه بیمه تکمیلی معلمان و بازنشستگان اعلام شد + جزییات

زمان حذف و اضافه بیمه تکمیلی معلمان بازنشسته و بازنشستگان کشوری اعلام شد.

به گزارش بانک اول با عنایت به قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۱۴۰۳ با شرکت بیمه ملت، کلیه بازنشستگان و موظفین محترم از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ لغایت ۱۴۰۳/۰۵/۳۱ به مدت سه ماه فرصت دارند تا با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس sabasrm.ir قسمت (خدمات بیمه ای- بیمه تکمیلی درمان- ثبت نام و انصراف بیمه تکمیلی درمان) نسبت به ثبت درخواست ثبت نام و یا انصراف از بیمه تکمیلی اقدام نمایند.

لازم است بازنشستگان و موظفین گرامی برای انجام موارد ذکر شده اقدام نمایند.

اخبار مرتبط
مبلغ این واریز علی الحساب یک میلیون تومان در نظر گرفته شده و شنیده شده که به احتمال زیاد ظرف ۲۴ ساعت آتی بابت سه ماه ۳ میلیون تومان به صورت علی‌الحساب به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز خواهد شد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد. میرهاشم موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال جاری اظهار کرد: به موجب قانون مصوب، دستمزد حداقلی‌بگیران با افزایش ۳۵ درصدی و همچنین سایر سطوح درآمدی با افزایش ۲۲ درصد + ۶۹۰ هزار تومان همراه است که از فروردین ماه اعمال اما از اردیبهشت‌ماه پرداخت خواهد شد.
دیرعامل بانک مسکن در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه مباحثی در خصوص صندوق‌های تامین آتیه و تامین خسارت تسهیلات کارمندی مطرح شد و اصلاحاتی به تصویب رسید.
معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص مبلغ علی‌الحساب همسان‌سازی حقوق‌ها که به حساب بازماندگان بازنشستگان کشوری واریز شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها