یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

اعلام زمانبندی تحویل سکه های خریداری شده از مرکز مبادله؛ اگر تا این تاریخ تحویل نگیرید معامله فسخ می شود

22 خرداد 1403
 اعلام زمانبندی تحویل سکه های خریداری شده از مرکز مبادله؛ اگر تا این تاریخ تحویل نگیرید معامله فسخ می شود

سخنگوی مرکز مبادله در رابطه با جزئیات زمانبندی تحویل سکه طلای خریداری شده در دوازدهمین حراج مرکز مبادله ایران نکاتی را مطرح کرد.

به گزارش  بانک اول  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر بالسینی گفت: ۲۱ خرداد دوازدهمین جلسه حراج سکه در مرکز مبادله برگزار و در این حراج حدود ۳۱ هزار قطعه سکه معامله شد.

وی اظهار کرد: بر این اساس شروع زمان تحویل از ۳۱ خرداد تا ۹ تیر بدون هزینه انبارداری با هزینه تحویل است و از ۹ تیرماه تا ۱۷ تیرماه علاوه بر هزینه تحویل باید متقاضیان هزینه انبارداری را هم پرداخت کنند در نهایت هم ۱۸ تیرماه روز خاتمه معامله است و اگر تا آن زمان افراد سکه‌ها را تحویل نگیرند معامله فسخ می‌شود.

بالسینی پاسخ به این پرسش که هزینه تحویل و انبارداری چه میزان است؟ اظهار کرد: هزینه تحویل ۳۰ هزار تومان به ازای هر سکه برای کل دوره خواهد بود و به شعب بانک عامل پرداخت می‌شود. همچنین هزینه انبارداری ۵۰ هزار تومان در هر روز به ازای هر سکه خواهد بود و این هزینه شامل روزهای تعطیل رسمی نیز هست.

اخبار مرتبط
امروز قیمت دلار شیب صعودی را تجربه کرده است و قیمت سکه امامی به ۴۳,۴۰۰,۰۰۰ (چهل و سه میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۴۷ درصدی داشته است.
بر اساس شیوه‏ نامه نحوه برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۱۳ شهریورماه ماه ۱۴۰۲ منتشره در تارنمای رسمی(www.ice.ir)، شانزدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز شنبه مورخ ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.
بازار امروز شاهد افزایش قیمت دلار و کاهش قیمت طلا نسبت به روز گذشته است.
۵۰ سال پیش معاملات بازار آزاد طلا و سکه در تهران متوقف شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها