یکشنبه, 10 تیر 1403 2024,June

تاریخ لیست‌شدن رسمی همستر کامبت

24 خرداد 1403
تاریخ لیست‌شدن رسمی همستر کامبت

دوره معاملاتی پیش از عرضه این توکن از ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ در ساعت ۱۰:۰۰ به وقت UTC معادل ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در ساعت ۱۳:۳۰ آغاز می‌شود.

 

به گزارش بانک اول، توجه داشته باشید که زمان تسویه حساب هنوز اعلام نشده است.

زمان تسویه حساب (settlement time) زمانی از پیش تعیین‌شده برای تکمیل انتقال دارایی‌های دیجیتال از حساب فروشنده به حساب خریدار است.

جزئیات کلیدی از لیست‌شدن هسمتر کامبت (HMSTR) پیش از عرضه در کوکوین به شرح زیر است:

مدت زمان معامله

تاریخ شروع: ۱۴ژوئن ۲۰۲۴ در ساعت ۱۰:۰۰ به وقت UTC (معادل ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در ساعت ۱۳:۳۰)
تاریخ پایان: اعلام خواهد شد.

زمان تسویه اعلام خواهد شد.
نرخ تعهد
۱۰۰٪ است. به این معنی که شرکت‌کنندگان باید به‌طور کامل ارزش کل سفارش خرید یا فروش را برای معامله تعهد کنند یا به‌زبانی ساده‌تر تمام میزان توکن HMSTR واریزی شما باید معامله شود.

نرخ کارمزد
۲.۵٪: این کارمزد بر مقدار کل معامله اعمال می‌شود.

اخبار مرتبط
یکی از رمزارزهای دیجیتال با رشد خیره‌کننده ۸۰۰ درصدی در سال گذشته از ارزهای دیجیتال اصلی پیشی گرفته است.
بر اساس آخرین اطلاعیه منتشرشده توسط تیم توسعه‌دهنده، در طرح مذکور، ۲۱۰ میلیون NOT به ارزش ۳ میلیون دلار از گردش حذف‌ شده‌اند. در این اطلاعیه همچنین به یک طرح تشویقی به ارزش ۴.۲ میلیون دلار اشاره شده که هدف آن پاداش دادن به کاربران لیگ‌های طلایی و پلاتینیوم در پلتفرم نات‌کوین‌ اکسپلور (Notcoin Explore) است.
محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی نیز در مراسم رونمایی از ریال دیجیتال توضیحاتی درباره اهمیت ریال واحد پول ملی کشورمان اعلام و تصریح کرد: ریال پول ماست و واحد پولی ماست و در تمام مبادلات از آن استفاده می کنیم و به هیچ وجه ریال دیجیتال جایگزین واحد پولی ما نمی شود.
به نظر می‌رسد فعالیت گاوها کمتر شده و خرس‌ها صبورانه منتظر شروع حرکت بعدی خود هستند. در همین حال، برخی آلت‌کوین‌ها بی‌سروصدا افزایش قیمت را تجربه می‌کنند. ، قیمت این ارزهای دیجیتال در چند روز باقیمانده به پایان سه‌ ماهه دوم می‌تواند بین ۱۵ تا ۱۸ درصد افزایش یابد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها