چهارشنبه, 6 تیر 1403 2024,June

رمز ارزها مشمول حمایت و ضمانت دولت نیست

27 خرداد 1403
رمز ارزها مشمول حمایت و ضمانت دولت نیست

برطبق مصوبه هیات دولت جمهوری اسلامی ایران رمز ارزها مشمول حمایت و ضمانت دولت و نظام بانکی نبوده و استفاده از آن در مبادلات داخل کشور مجاز نیست.

به گزارش بانک اول  معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران با ارسال پیامکی به مردم تأکید کرد: برطبق مصوبه هیات دولت جمهوری اسلامی ایران رمز ارزها مشمول حمایت و ضمانت دولت و نظام بانکی نبوده و استفاده از آن در مبادلات داخل کشور مجاز نیست.

طبق مصوبه هیات دولت جمهوری اسلامی ایران رمز ارزها مشمول حمایت و ضمانت دولت و نظام بانکی نبوده و استفاده از آن در مبادلات داخل کشور مجاز نیست.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران با ارسال پیامکی به مردم تأکید کرد: برطبق مصوبه هیات دولت جمهوری اسلامی ایران رمز ارزها مشمول حمایت و ضمانت دولت و نظام بانکی نبوده و استفاده از آن در مبادلات داخل کشور مجاز نیست


اخبار مرتبط
محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی نیز در مراسم رونمایی از ریال دیجیتال توضیحاتی درباره اهمیت ریال واحد پول ملی کشورمان اعلام و تصریح کرد: ریال پول ماست و واحد پولی ماست و در تمام مبادلات از آن استفاده می کنیم و به هیچ وجه ریال دیجیتال جایگزین واحد پولی ما نمی شود.
به نظر می‌رسد فعالیت گاوها کمتر شده و خرس‌ها صبورانه منتظر شروع حرکت بعدی خود هستند. در همین حال، برخی آلت‌کوین‌ها بی‌سروصدا افزایش قیمت را تجربه می‌کنند. ، قیمت این ارزهای دیجیتال در چند روز باقیمانده به پایان سه‌ ماهه دوم می‌تواند بین ۱۵ تا ۱۸ درصد افزایش یابد.
تحلیلگران بر این باورند که بیت‌کوین در حال نزدیک شدن به چیزی است که به‌عنوان «شکست آسمان آبی» شناخته می‌شود. این اصطلاح به سناریویی اشاره دارد که در آن یک دارایی بالاتر از تمام سطوح قیمت تاریخی قبلی شکسته و وارد قلمروی ناشناخته می‌شود.
. کسب درآمد از طریق ایردراپ ارز‌های مختلف در تمامی این سال‌ها در جامعه رمزارز‌ها مرسوم بوده است. اعتماد کاربران وفادار تلگرام که به ایده نات کوین رونق داد و در مقابل با لیست شدن این رمزارز جواب گرفت. این که کاربران تلگرام توانستند به درآمد‌های قابل توجهی دست یابند نیز می‌تواند گواهی بر امکانپذیر بودن این ادعا باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها