شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

تغییر دامنه نوسان بورس از ۹ تیرماه

28 خرداد 1403
تغییر دامنه نوسان بورس از ۹ تیرماه

رئیس سازمان گفت: دامنه نوسان از تاریخ ۹ تیرماه به ۶ درصد تغییر می کند.

به گزارش بانک اول مجید عشقی اظهار کرد: در آخرین جلسه هیات مدیره، با پیشنهاد بورس تهران مبنی بر تمدید مهلت یکساله شرکت‌های ایران خودرو و سایپا جهت خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت موافقت بعمل آمد.


رئیس سازمان بورس گفت:همچنین پس از ارائه گزارش کارشناسی مدیریت نظارت بر بازار در خصوص دامنه نوسان و بررسی سناریو‌های مختلف، مقرر گردید دامنه نوسان معاملات در کلیه بازار‌ها به استثنا بازار پایه از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ به ۶+- تغییر یابد./ایبنا

اخبار مرتبط
در مقابل نماد‌های فولاد و شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند. شاخص کل فرابورس نیز امروز ۰.۰۵ درصد رشد کرد و در کانال ۲۲ هزار و ۳۰۸ واحدی ایستاد
ارزش معاملاتی گروه فلزات اساسی بیش از 488 میلیارد تومان ثبت شد عددی که در روز دوشنبه برای گروه بانکی ثبت شده بود بیش از 300 میلیارد تومان بود که به عنوان رکورد خوبی در سال 1403 محسوب می‌شد اما در روز جاری فلزات اساسی این رکورد را جابه‌جا کردند و در رتبه اول برترین ارزش معاملاتی در بازار بورس تهران قرار گرفتند.
امروز شاخص هم‌وزن هم با افزایش ۱۰ هزار و ۳۲ واحد به رقم ۷۰۵ هزار و ۹۹۲ واحد رسید. بیش از ۲۸۶ هزار فقره معامله به ارزش ۷۱۰۳ میلیارد تومان در بازار سهام انجام شد.
هیئت مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه ۶۴ درصدی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور اجرای طرح‌های بیواتانول کرمانشاه و باشت در چارچوب "دستورالعمل نحوه صدور مجوز عرضه عمومی شرکت پروژه (سهامی عام) " اقدام نماید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: