ﺳﻪشنبه, 1 آبان 1403 2024,October

بدون پرداخت جریمه، بیمه شخص ثالث را تمدید کنید

29 خرداد 1403
بدون پرداخت جریمه، بیمه شخص ثالث را تمدید کنید

معاون فنی و حقوقی صندوق تامین خسارت‌های بدنی به کلیه دارندگان وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث توصیه کرد که برای پیشگیری از مخاطرات ناشی از فقدان بیمه نامه معتبر، از فرصت ۲۰ روزه بخشودگی جرایم استفاده کنند.

به گزارش  بانک اول  مصطفی محمدی اعلام کرد: به منظور حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه و در راستای ترویج فرهنگ بیمه‌ای، بخشودگی 100 درصدی مبلغ جرایم وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث به مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت، از تاریخ روز دوشنبه 28 خرداد تا پایان روز شنبه 16 تیرماه به مدت 20 روز در سراسر کشور در حال اجرا است.

معاون فنی و حقوقی صندوق تامین خسارت های بدنی افزود: این طرح فرصت مناسبی برای تهیه بیمه‌نامه شخص ثالث، بدون پرداخت جریمه عدم تمدید بیمه و پیشگیری از ابطال کارت سوخت است و لذا به تمامی دارندگان وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث توصیه می شود از فرصت ایجاد شده در این مدت در تهیه بیمه‌نامه شخص ثالث استفاده کنند.

اخبار مرتبط
بیمه سلامت ایرانیان با هدف کاهش هزینه‌های درمان و ارائه خدمات پزشکی به‌ویژه به اقشار ضعیف جامعه طراحی شده است. این بیمه شامل: پوشش درمانی گسترده: بستری بیمارستانی، خدمات درمان سرپایی، زایمان، و داروهای خاص.
برای تبدیل دوره خدمت سربازی به سابقه بیمه تأمین اجتماعی، متقاضیان باید به سایت تأمین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir مراجعه کنند و مراحل زیر را انجام دهند: ۱. ثبت‌نام در بخش خرید بیمه سربازی ۲. استعلام و محاسبه حق بیمه ۳. انتخاب نحوه پرداخت (یکجا یا اقساطی) ۴. تایید نهایی و پرداخت حق بیمه
یکی از مشکلات کارگران همواره مشکلات عدم پرداخت حق بیمه از سوی کارفرما است. چرا که پرداخت حق بیمه به حساب تأمین اجتماعی، به عنوان یک مدرک معتبر، ارتباط کارگری و کارفرمایی را به ‌خوبی اثبات می ‌کند. در صورتی که کارگر تحت بیمه کارفرما قرار گیرد، این به معنای وجود یک رابطه مستحکم بین دو طرف است.
بیمه‌شدگان بیکار، در صورت احراز اینکه «مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی باشند»، «تبعه کشورهای خارجی نباشند»، «مستمری‌بگیر بازنشسته و یا از کارافتاده کلی نباشند»، «دارای حداقل ۶ ماه سابقه پرداخت حق‌بیمه باشند» و «در زمره صاحبان حرف و مشاغل آزاد و بیمه‌شدگان اختیاری نباشد» استحقاق دریافت مقرری بیمه بیکاری را دارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها