شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

ثبت نام وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد + لینک

29 خرداد 1403
ثبت نام وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد + لینک

احتراما به اطلاع می رساند با توجه به فراهم شدن فرایند پرداخت وام سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه متقاضیان دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر شهرستان تهران از امروزبه  مراجعه به سایت زیر پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

بازنشستگان و مستمری بگیران شهر تهران:

احتراما به اطلاع می رساند با توجه به فراهم شدن فرایند پرداخت وام سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه متقاضیان دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر شهرستان تهران از امروزبه  مراجعه به سایت کانون www.kabta.ir و ورود به سامانه ثبت نام وام با رعایت شرایط مندرج پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

بازنشسته گرامی ، پیش ثبت نام شما در سایت به معنی دریافت قطعی وام نمیباشد و دریافت وام  افراد منوط به تخصیص منابع مالی لازم توسط سازمان تامین اجتماعی است و وظیفه کانون بازنشستگان صرفا پیش ثبت نام می باشد .

به گزارش بانک اول این سامانه متعلق به کانون شهر تهران میباشد و ان دسته از بازنشستگان سایر شعب شهرستان های تهران و استانهای دیگر میبایست از کانون مربوطه اقدام نمایند و در صورت ثبت نام این دسته از عزیزان ، وام ایشان پرداخت نخواهد شد.

ضمنا به هیچ وجه نیاز به مراجعه حضوری نمیباشد.

اخبار مرتبط
برنامه‌ریزی و تخصیص سهمیه برای پرداخت مرحله دهم و یازدهم وام ضروری به تعداد ۳۲۰۰ نفر از بازنشستگان معزز در صف انتظار بانک رفاه آغاز شده و به زودی پرداخت خواهد شد.
فرادی که حداقل ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند، می‌توانند بازنشسته شوند. افرادی که به حداقل سن بازنشستگی نرسیده‌اند، در صورتی که ۳۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند، می‌توانند بازنشسته شوند. افرادی که ۳۵ سال سابقه مفید دارند، بدون در نظر گرفتن سن می‌توانند بازنشسته شوند. زنان کارگر با ۲۰ سال سابقه می‌توانند در سن ۴۲ سالگی بازنشسته شوند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس روز گذشته اعلام کرد که طبق محاسبات، هر بازنشسته به طور متوسط باید یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به حقوق خود اضافه کند. این در حالی است که بسیاری از بازنشستگان این رقم را زیر شش تا هفت میلیون تومان می‌دانند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها