چهارشنبه, 6 تیر 1403 2024,June

در حراج امروز ۲۹ خرداد مرکز مبادله چند کیلو شمش طلا فروش رفت؟

29 خرداد 1403
در حراج امروز ۲۹ خرداد مرکز مبادله چند کیلو شمش طلا فروش رفت؟

سخنگوی مرکز مبادله گفت: در سی و سومین جلسه حراج شمش طلا که ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ایران برگزار شد، ۲۴۴ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار معامله شد.

به گزارش بانک اول اصغر بالسینی، سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: تاکنون حجم کل معاملات شمش در این مرکز به ۵۴۱۳ کیلوگرم رسیده است.

او در خصوص جزئیات حراج امروز هم اظهار کرد: در سی و سومین جلسه حراج شمش طلا که انروز ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ایران برگزار شد، ۲۴۴ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار معامله شد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: از مجموع ۲۹۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۲۴۴ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

او گفت: متقاضیان می‌توانستند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه، در این حراج شرکت کنند./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
از مجموع ۲۱۵ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۱۷۶ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۶۹ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.
سیزدهمین جلسه حراج سکه طلا امروز دوشنبه مورخ 4 تیرماه ماه 1403، برگزار می شود. این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع سیزدهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.
دارایی طلا در مواجهه با سیاست‌های پولی یا ناپایداری‌های سیاسی ارزش خود را از دست نمی‌دهد و می‌تواند دارایی افراد را در برابر نوسانات ارزی محافظت کند. این موضوع، صندوق‌های طلا را به یکی از گزینه‌های جذاب برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها