شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

بازنشستگان حتما بخوانند / تا ۱۵ تیر فرصت دارید!

31 خرداد 1403
بازنشستگان حتما بخوانند / تا ۱۵ تیر فرصت دارید!

بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند تا ۱۵ تیرماه سال‌جاری، اسناد هزینه‌های درمانی خود را ارائه دهند.

به گزارش بانک اول  صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر بازنشستگان، مهلت ارائه اسناد هزینه‌های درمانی از ابتدای سال‌جاری تا پایان اردیبهشت‌ ماه که پیشتر تا ۳۱ خردادماه اعلام شده بود، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

این صندوق از همه بازنشستگان خواست با استفاده از فرصت تعیین شده، نسبت به ارائه اسناد هزینه‌های درمانی خود به شعب و نمایندگان منتخب اعلام شده از سوی شرکت بیمه ملت اقدام کنند.

این تمدید مهلت به منظور مساعدت با بازنشستگان و در پاسخ به درخواست‌های مکرر آنان انجام شده است و ساعت ارائه اسناد: ۸ صبح تا ۱۴ تعیین شده است.

لیست نمایندگان منتخب دریافت و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی :https://darman.mellatyar.app/home/damages
قابل مشاهده است.

اخبار مرتبط
برنامه‌ریزی و تخصیص سهمیه برای پرداخت مرحله دهم و یازدهم وام ضروری به تعداد ۳۲۰۰ نفر از بازنشستگان معزز در صف انتظار بانک رفاه آغاز شده و به زودی پرداخت خواهد شد.
فرادی که حداقل ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند، می‌توانند بازنشسته شوند. افرادی که به حداقل سن بازنشستگی نرسیده‌اند، در صورتی که ۳۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند، می‌توانند بازنشسته شوند. افرادی که ۳۵ سال سابقه مفید دارند، بدون در نظر گرفتن سن می‌توانند بازنشسته شوند. زنان کارگر با ۲۰ سال سابقه می‌توانند در سن ۴۲ سالگی بازنشسته شوند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس روز گذشته اعلام کرد که طبق محاسبات، هر بازنشسته به طور متوسط باید یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به حقوق خود اضافه کند. این در حالی است که بسیاری از بازنشستگان این رقم را زیر شش تا هفت میلیون تومان می‌دانند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها