یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

همستر کامبت در صرافی بیت‌گت هم لیست شد

02 تیر 1403
همستر کامبت در صرافی بیت‌گت هم لیست شد

صرافی ارز دیجیتال بیت‌گت، به عنوان یک صرافی پیشرو در حوزه‌ وب ۳، امکان دسترسی زودهنگام به توکن‌های بازی همستر کامبت (HMSTR) را فراهم کرده است.

به گزارش بانک اول، این دسترسی از طریق پلتفرم پیش از عرضه یا پری مارکت (Pre-market) بیت‌گت امکان‌پذیر شده است.

بر اساس اطلاعیه بیت‌گت، معاملات توکن HMSTR در بازار پیش از عرضه این صرافی، از تاریخ ۲۰ ژوئن ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت UTC آغاز می‌شود.

بازی همستر کامبت یک بازی کلیک محور است که پس از موفقیت‌های نات کوین معرفی شد و به سرعت به شهرت رسید.

به نوشته رمزارز، در حال حاضر، تعداد بازیکنان همستر کامبت از مرز ۱۵۰ میلیون نفر عبور کرده است.

در این بازی، کاربران می‌توانند با کلیک کردن روی تصویر همستر وسط صفحه‌ و تکمیل مأموریت‌های روزانه، امتیاز جمع‌آوری کنند.

این امتیاز قابل تبدیل به توکن‌ همستر هستند که در شبکه تون (TON) راه‌اندازی خواهد شد.

پلتفرم پری مارکت بیت‌گت برای معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی طراحی شده که به دنبال دسترسی زودهنگام به توکن‌های جدید هستند.

این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا قبل از عرضه توکن‌ها در بازار آزاد، توکن‌های مورد نظر خود را معامله کنند.

بیت‌گت در حال حاضر با بیش از ۹۰۰ کوین و بیش از ۱۰۰۰ جفت ارز معاملاتی، به یکی از ۱۰ پلتفرم برتر معاملات اسپات تبدیل شده و همچنان در بازار مشتقات کریپتو هم پیشرو است.

پلتفرم پری مارکت بیت‌گت در آوریل ۲۰۲۴ راه‌اندازی شد و تاکنون، امکان دسترسی زودهنگام به پروژه‌هایی مانند ایگن‌لیر (EIGEN)، مرلین‌چین (MERL)، رنزو (REZ)، بانس‌بیت (BB)، نات‌کوین (NOT)، لیر زیرو (ZRO) و زی‌کی‌سینک (ZK) و در حال حاضر، همستر کامبت را برای کاربران فراهم کرده است.

لازم به ذکر است که پیش از این، توکن همستر به بازار پیش از عرضه صرافی‌های کوکوین و گیت (gate.io) نیز اضافه شده بود.

اخبار مرتبط
ماهانی عضو انجمن انبوه سازان مسکن کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه دولت چهاردهم باید تکمیل و اتصال دستگاه ها را به سامانه املاک و اسکان پیگیری کند گفت: ثبت نام در این سامانه باعث شفافیت اطلاعات در حوزه مسکن، تسهیل فرآیند خانه دار شدن اقشار جامعه، ایجاد سرشماری برخط نفوس و مسکن که منجر به اجرای سیاست‌های اعمال مالیات و پرداخت یارانه‌های هدفمند مردم می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برخی شایعه‌ها و ادعا‌های مطرح‌شده در فضای مجازی درباره افزایش سهمیه کارت سوخت را فریبکاری و با قصد کلاهبرداری از مردم اعلام کرد و گفت: این ادعا را به‌شدت تکذیب می‌کنم و اساساً امکان شارژ کارت سوخت فقط از طریق سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مطابق با ضوابط و مقررات انجام می‌شود و مطرح‌شدن ادعا‌هایی این‌چنینی تنها به قصد سوءاستفاده از مردم انجام می‌شود.
حمید حاج اسماعیلی - فرایند تعیین دستمزد را مورد اشاره قرار داده و می‌گوید: فرایند تعیین دستمزد طبق آنچه در قانون آمده با حضور نمایندگان کارگری،کارفرمایی و دولت به شکل سه‌جانبه تعیین می‌شود بنابراین وزارت کار برگزار کننده جلسات است و جلسات مزد باید با همفکری شرکای اجتماعی یعنی دولت،‌ نماینده کارگر و نماینده کارفرما باشد.
بر اساس آنچه در قانون برنامه هفتم پیشرفت به دستگاههای اجرایی ابلاغ شد، افزایش سن بازنشستگی تا حداکثر ۳۵ سال خدمت امکان‌پذیر است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها