شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

شرایط سی و چهارمین حراج شمش طلا اعلام شد+جزئیات

02 تیر 1403
شرایط سی و چهارمین حراج شمش طلا اعلام شد+جزئیات

زمان سی و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران،اعلام شد.

به گزارش بانک اول ،سی و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، روز یک شنبه سوم تیر ماه 1403 برگزار خواهد شد. این حراج از ساعت 12 الی 16 در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.

متقاضیان خرید شمش طلا می توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال(350 میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت 24 روز شنبه دوم تیر ماه، در سی و چهارمین حراج این مرکز شرکت کنند.

گفتنی است، طی 33 حراج حضوری شمش طلای برگزار شده در مرکز مبادله ایران، بیش از 5.4 تن شمش طلای استاندارد با عیار حداقل 995 در هزار مورد معامله قرار گرفته است.

اخبار مرتبط
غلامرضا مصباحی مقدم رئیس شورای فقهی بانک مرکزی در گفت‌وگویی در خصوص بازار ارز و برنامه‌ریزی برای ایجاد ساختار جدیدی در این بازار اظهار داشت: اصولاً در هر بازاری، از جمله بازار ارز، باید عرضه و تقاضا تعیین‌کننده قیمت‌ها باشند.
اتفاقات و مسائلی همچون عملیات طوفان الاقصی ، حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین که تحت عنوان عملیات وعده صادق انجام شد و همچنین مسائل و اتفاقات امنیتی در یمن سوریه و غیره در حالی رخ داد که همه پیش‌بینی رشد بالای نرخ ارز و رسیدن دلار به 120 هزار تومان را داشتند اما شاهد بودیم که قیمت‌ها پس نوسانات اندک از مدتی کاهشی شد.
نوزدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه 9 مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. زمان واریز وجه از ساعت 12 روز شنبه 7 مهرماه آغاز و در ساعت 23 روز یکشنبه مورخ 8 مهرماه 1403 پایان می یابد. پس از اتمام این دوره زمانی، امکان پرداخت وجه و در نتیجه شرکت در حراج وجود ندارد.
نوزدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها