شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

دریافت وام 100میلیون تومانی با سهام عدالت

03 تیر 1403
دریافت وام 100میلیون تومانی با سهام عدالت

تسهیلات بانکی با سودهای کم‌بهره به سهامداران شرکت سهام عدالت پرداخت می‌شود. سقف تسهیلات ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است.

رئیس هیات مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت گفت: توزیع سود سهام عدالت در سال‌جاری در دو مرحله به مانند سنوات گذشته در پایان آذر و پایان اسفند سال‌جاری انجام می‌شود.

درباره مابقی مابه‌التفاوت سود اسفند سال گذشته پیگیری‌های لازم از سوی سهام عدالت در دستور کار است تا در تیر ماه انجام شود.

تسهیلات بانکی با سودهای کم‌بهره به سهامداران شرکت سهام عدالت پرداخت می‌شود. سقف تسهیلات ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است..

تسنیم

اخبار مرتبط
لازم به ذکر است در راستای اجرای قوانین بودجه سال 1403 کل کشور و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از ابتدای سالجاری تا تاریخ 01/07/1403، بالغ بر 880 هزار میلیارد ریال شامل 264.000 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان اعطا شده که در مقایسه با مبلغ 738 هزار میلیارد ریال سهمیه تکلیفی بابت این تسهیلات تا تاریخ مزبور، عملکرد بیش از 119 درصدی را از سوی شبکه بانکی شاهد می باشیم.
وام طلا یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین وام‌های است که بانک‌ها و برخی موسسات خصوصی ارائه می‌دهند. اما باید بدانید که این وام به‌منظور خرید طلا پرداخت نمی‌شود بلکه ضامن این وام طلا شما است.
افرادی که شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات با نرخ سود 23 درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن، یعنی 60 ماه را داشته باشند، موظف هستند که ماهانه هشت میلیون و 457 هزار تومان قسط به بانک پرداخت کنند. به این ترتیب، مبلغ کل بازپرداخت این تسهیلات در زمان سررسید به 507 میلیون و 428 هزار تومان می‌رسد. همچنین هزینه‌های جانبی دریافت این وام نیز 100 هزار تومان، شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها