شنبه, 14 مهر 1403 2024,October

قیمت جدید انواع گوشی شیائومی، سامسونگ و آیفون

03 تیر 1403
 قیمت جدید انواع گوشی شیائومی، سامسونگ و آیفون

امروز یکشنبه سوم تیر ماه ۱۴۰۳، قیمت انواع موبایل شیائومی، سامسونگ و آیفون به شرح زیر است؛

به گزارش بانک اول یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در بازار ایران مدل گلکسی S۲۳ FE است. این گوشی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت حدود ۲۵ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی گلکسی A۳۴ نیز با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، ۱۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت گوشی شیائومی مدل ردمی ۱۳C بالغ‌بر ۹ میلیون تومان اعلام شده است. این گوشی ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم دارد. این در حالی که قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ نزدیک به ۱۰ میلیون تومان اعلام شده است.

با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانید گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس با پارت نامبر RK/A خریداری کنید.

آیفون ۱۱ با پارت نامبر AA/A و ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۴ گیگابایت، ۳۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر می‌خواهید از قیمت انواع گوشی آیفون و مدل‌های دیگر شیائومی و سامسونگ مطلع شوید، جدولی را که آماده کرده‌ایم بخوانید.

اخبار مرتبط
خانواده‌ی آیفون ۱۶ هم مثل گوشی‌های دو نسل قبلی آیفون که ممنوعیت واردات دارند و رجیستر نمی‌شوند، همچنان در ایران طرفدار دارند و خریده می‌شوند. همان‌طور که سال گذشته هم طرفداران شرکت اپل از گوشی‌های آیفون ۱۵ به‌گرمی استقبال کرده بودند، امسال هم آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس هم‌زمان با عرضه‌ی جهانی وارد ایران شدند و مورد توجه قرار گرفتند.
آیفون ۱۶ با ارتقاءهای قابل توجهی نسبت به آیفون ۱۳، یک انتخاب جذاب برای علاقه‌مندان به فناوری است. اگرچه برخی ویژگی‌های شاخص مانند حافظه پایه ۲۵۶ گیگابایتی و نمایشگر پروموشن ۱۲۰ هرتزی در این مدل وجود ندارد، اما مجموعه‌ای از بهبودها، آیفون ۱۶ را به یک گوشی هوشمند قدرتمند تبدیل کرده است. دوربین‌های بهبود یافته، پردازنده سریع‌تر و طراحی جدید، از جمله ویژگی‌هایی هستند که این گوشی را از نسل قبلی خود متمایز می‌کنند.
در این ویدیوی آزمایش باتری، آیفون‌های جدید در برابر نسخه‌های قبلی خود و همچنین گلکسی S۲۴ اولترا سامسونگ قرار گرفته‌اند. گوشی پرچمدار سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود که ۱۲ ساعت و ۳۱ دقیقه دوام می‌آورد، برنده اصلی این رقابت بوده است. عملکرد باتری سری آیفون ۱۶
آیفون 16 از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 26 میلی‌متری، پیکسل‌های چهارگانه 2 میکرونی، دیافراگم f/1.6 و لرزشگیر سنسور شیفت بهره می‌برد. این دوربین می‌تواند یک تصویر 48 مگاپیکسلی را با یک تصویر 12 مگاپیکسلی که پیکسل‌های آن با هم ادغام شده، تلفیق کند و با ثبت نور بیشتر، یک عکس 24 مگاپیکسلی به‌دست آورد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها