یکشنبه, 10 تیر 1403 2024,June

دریافت وام ۸۰۰ میلیونی نهضت ملی مسکن + جزئیات

07 تیر 1403
دریافت وام ۸۰۰ میلیونی نهضت ملی مسکن + جزئیات

در هجدهمین جلسه شورای‌عالی مسکن در دولت سیزدهم با افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها به ۸۰۰ میلیون تومان موافقت شد.

به گزارش بانک اول در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و سایر اعضای دولت با افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها به 800 میلیون تومان موافقت شد.

متقاضیان نهضت ملی مسکن می‌توانند برای دریافت تسهیلات این بخش تا سقف 800 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که این سقف بعد از تصویب هیئت عالی بانک مرکزی و ابلاغ قابلیت اجرایی خواهد یافت.

پیش از این سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها 550 میلیون تومان تعیین شده بود.

اخبار مرتبط
خرید کالا توسط این وام تنها در فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه امکان‌پذیر است که اسامی این فروشگاه‌ها در وب‌سایت بانک رفاه کارگران قابل مشاهده است.
به منظور درخواست این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری در شعب بانک تجارت نیست و می‌توان از طریق اپلیکیشن باجت برای این وام درخواست داد. اپلیکیشن باجت در درگاه‌های بازار و مایکت قابل دانلود است. مشتریان دارای رتبه اعتباری آ و ب می‌توانند تمامی مراحل دریافت این وام را به صورت آنلاین طی کنند. افراد باید بدانند که تنها طی یک ماه امکان استفاده از این مبلغ وام را دارند.
در طرح نرگس بانک سینا می‌توانید با ایجاد میانگین حساب تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۰ درصد دریافت کنید
زوج هاى جوانى كه تاريخ عقدنامه آنها از تاريخ عيد فطر سال جارى به بعد باشد، مى توانند به آسانى و سرعت از مزاياى تسهيلات وام قرض الحسنه ۴۰ ميليون ريالى ازدواج استفاده كنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها