دوشنبه, 11 تیر 1403 2024,July

وام بدون ضامن بانک ملی ایران 500 میلیون تومان / اقساط 36 ماهه / ویژه عموم

08 تیر 1403
وام بدون ضامن بانک ملی ایران  500 میلیون تومان / اقساط 36 ماهه / ویژه عموم

طرح تسهیلاتی اعتبار ملی بانک ملی ایران / بدون ضامن و بدون چک و سفته و کسر حقوق تا 5 میلیارد ریال وام بگیرید

به گزارش بانک اول ٬ بعد از طرح موفق مهربانی بانک ملی ایران در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 300/000/000 تومانی با کارمزد 4 درصد به صورت غیر حضوری و استقبال مشتریان از این طرح ٬ اکنون بانک ملی با ارایه یک طرح جدید تسهیلاتی به نام اعتبار ملی تا سقف 500/000/000 تومان به عموم افراد وام بدون ضامن پرداخت می کند.

در طرح اعتبر ملی بانک ملی ایران که بر مبنای امتیاز حساب تا سقف ۵ میلیارد ریال قابلیت تخصیص منابع به متقاضیان را داراست، شرایط به نحوی طراحی شده است که اقشار مختلف بتوانند به‌صورت غیر حضوری و بر بستر سامانه بام افتتاح حساب کنند و به سهولت با امتیاز حساب افتتاح شده اقدام به دریافت تسهیلات کنند.

طرح جدید تسهیلاتی بانک ملی ایران تحت عنوان «اعتبار ملی» در طبقه تسهیلات مرابحه با نرخ ۱۴ درصد و دوره بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماه قرار دارد و پس از احراز شرایط در کمتر از ۳ ساعت تسهیلات به حساب متقاضی واریز می‌شود.

این طرح بر اساس کارکرد میانگین حساب و بدون نیاز به چک، سفته و گواهی کسر از حقوق برای تمامی رتبه‌های اعتباری مشتریان قابلیت دریافت دارد.

متقاضیان دریافت وام در طرح اعتبار ملی سه ماه بعد از افتتاح حساب در صورتیکه از نظر کارکرد میانگین حساب حائز شرایط باشند پس از گذشت حداقل سه ماه و حداکثر ۱۸ ماه امکان دریافت تسهیلات را خواهند داشت و پس از گذشت ۶ ماه از حداکثر زمان اعلام شده باید نسبت به تعیین تکلیف امتیازات اخذ شده اقدام نمایند.

کلیه افراد جامعه هم افراد حقیقی و هم افراد حقوقی می‌توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

وام طرح اعتبار بانک ملی

به زودی جدول محاسبه این وام بر اساس مدت زمان سپرده گذاری و میزان تسهیلاتی پرداختی و تعداد اقساط از طریق سایت و کانال بانک اول به اطلاع شما خواهد رسید.

وام گیرنده و ضامنین نباید دارای چک برگشتی و تسهیلات سر رسید گذشته و معوق در شبکه بانکی باشند.

اخبار مرتبط
خرید کالا توسط این وام تنها در فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه امکان‌پذیر است که اسامی این فروشگاه‌ها در وب‌سایت بانک رفاه کارگران قابل مشاهده است.
به منظور درخواست این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری در شعب بانک تجارت نیست و می‌توان از طریق اپلیکیشن باجت برای این وام درخواست داد. اپلیکیشن باجت در درگاه‌های بازار و مایکت قابل دانلود است. مشتریان دارای رتبه اعتباری آ و ب می‌توانند تمامی مراحل دریافت این وام را به صورت آنلاین طی کنند. افراد باید بدانند که تنها طی یک ماه امکان استفاده از این مبلغ وام را دارند.
در طرح نرگس بانک سینا می‌توانید با ایجاد میانگین حساب تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۰ درصد دریافت کنید
زوج هاى جوانى كه تاريخ عقدنامه آنها از تاريخ عيد فطر سال جارى به بعد باشد، مى توانند به آسانى و سرعت از مزاياى تسهيلات وام قرض الحسنه ۴۰ ميليون ريالى ازدواج استفاده كنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها