دوشنبه, 11 تیر 1403 2024,July

پاداش یک میلیون تومانی در ازای معرفی ماینر‌های غیرمجاز

09 تیر 1403
پاداش یک میلیون تومانی در ازای معرفی ماینر‌های غیرمجاز

مدیرکل هوشمندسازی توانیر گفت: افراد حقیقی و حقوقی به ازای معرفی هر ماینر غیرمجاز رمزارز یک میلیون تومان و تا سقف ۲۵ میلیون تومان پاداش خواهند گرفت.

به گزارش بانک اول حامد احمدی مدیرکل هوشمندسازی و فناوری‌های نوین توانیر در خبر ۱۳ از شبکه خبر گفت: امسال با مجوزی که برای اولین بار از سوی سازمان اموال تملیکی اخذ شد، امکان امحای ماینر‌های غیرمجاز جمع آوری شده فراهم شد و برای اولین ۸۸۲ دستگاه ماینر در مشهد امحا شد و به تدریج ماینر‌هایی که جمع آوری می‌شوند با توجه به این مجوز امحا خواهند شد.

او افزود: هر دستگاه ماینر معادل مصرف سه خانوار مصرف دارند و شرایطی که روز‌های گرمی را سپری می‌کنیم حضور این ماینر‌ها برای مدیریت شبکه برق شبکه برق را ناپایدار می‌کند. در اخرین اقدام ۱۶۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در تبریز و ۱۷۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در شیراز شناسایی شده است.

احمدی گفت: افرادی که نسبت به معرفی ماینر‌های غیرمجاز اقدام کنند پاداش خوبی برای ان‌ها در نظر گرفته شده و برای هر ماینر یک میلیون تومان و تا سقف ۲۵ میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول در خصوص جریمه‌های استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز گفت: ماینر‌های غیرمجاز شناسایی شده علاوه بر جرائم نقدی به مراجع قضایی هم معرفی خواهند شد./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارشنبه ۲۳ خرداد نیز در حاشیه جلسه هیات دولت در حضور خبرنگاران از ارائه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتخابات خبر داد.
بنابراین، از ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ثبت درخواست عملیات‌های فوق، در درگاه ملی مجوزها فعال می‌شود و تمامی متقاضیان می‌توانند تمدید، اصلاح و یا توسعه مرتبط با مجوز خود را فقط از طریق درگاه ملی مجوزها انجام دهند.»
مدیرعامل شرکت توانیر خطاب به کسانی که اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمزارز می کنند، خاطرنشان کرد: استفاده غیرمجاز از برق با هدف کسب سود نامشروع، جریمه های سنگین در پی خواهد داشت به طوری که این جریمه معادل 100 برابر قیمت برق خواهد بود.
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از اعلام نرخ‌های جدید بلیت هواپیما توسط برخی از شرکت‌ها خبر داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها