ﺳﻪشنبه, 12 تیر 1403 2024,July

پرداخت وام ازدواج۴ ميليونى از هفته آينده

10 تیر 1403
پرداخت وام ازدواج۴ ميليونى از هفته آينده

مشكل تأمين منابع براى اعطاى وام ۴ ميليون تومانى زوج ها برطرف شده و اعطاى وام از اواسط هفته آينده آغاز خواهد شد. وام به صورت نقدى پرداخت مى شود و دريافت آن منعى براى استفاده از ديگر تسهيلات، ايجاد نخواهد كرد.

به گزارش بانک اول معاون اموربانك، بيمه وشركت هاى دولتى وزارت امور اقتصادى و دارايى از ابلاغ دستور العمل پرداخت اعطاى وام ۴۰ ميليون ريالى ازدواج در هفته آينده به بانك هاى عامل خبرداد.


سيد حميد پورمحمدى در گفت و گو با ايرنا، افزود: مشكل تأمين منابع براى اعطاى وام ۴۰ ميليون ريالى براى مزدوجين برطرف شده و با ابلاغ دستور العمل آن به بانك هاى دولتى اعطاى اين وام از اواسط هفته آينده، شروع خواهد شد.


وى با بيان اينكه اين مبلغ به صورت نقدى در اختيار زو ج هاى جوان قرار مى گيرد،تصريح كرد: دريافت اين وام ، منعى براى استفاده جوانان از ديگر تسهيلات مانند اعتبارات صندوق مهر رضا (ع) ايجاد نخواهد كرد.


پورمحمدى سپس با بيان اينكه مبلغ اقساط ماهانه پرداختى اين تسهيلات به مدت بازپرداخت آنها بستگى دارد، اظهار داشت: نوع ضامن، وثيقه يا سفته به نوع تعامل مشترى با بانك عامل بستگى خواهد داشت.


وى تأكيد كرد: زوج هاى جوانى كه تاريخ عقدنامه آنها از تاريخ عيد فطر سال جارى به بعد باشد، مى توانند به آسانى و سرعت از مزاياى تسهيلات وام قرض الحسنه ۴۰ ميليون ريالى ازدواج استفاده كنند./روزنامه ایران

اخبار مرتبط
عباسی‌اصل بیان کرد: دولت سیزدهم در رابطه با بخش مسکن سه فرصت را در نظر گرفت. فرصت نخست، تأمین زمین بود تا قیمت تمام شده کاهش یابد که در این حوزه کارهای مهمی انجام شد و هم‌اکنون شاهد جهش در تأمین زمین در محدوده شهرها، شهرک‌ها و سواحل جنوبی هستیم.
این نوع وام‌ها می‌توانند شامل وام‌های خرید، ازدواج، مسکن، قرض‌الحسنه و غیره باشند، با این تفاوت که بانک‌ها آن‌ها را سریع‌تر پرداخت کرده و معمولاً دوره بازپرداخت آن‌ها کوتاه‌تر است.
نزدیک‌ترین وام به وام فوری با یارانه – که در رسانه‌ها ادعا می‌شود تا 30 میلیون تومان وام به متقاضی می‌دهند – وام طرح امید بانک رفاه کارگران است. این طرح به بازنشستگان و مستمری‌بگیران که حقوق‌شان را از همین بانک می‌گیرند، تا 30 میلیون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد سود ۴درصد سالانه می‌دهد. پس اگر بازنشسته به حساب می‌آیید یا پدرومادر بازشسته‌تان قصد گرفتن وام دارند، تنها راه‌حل گرفتن وام طرح امید از بانک رفاه است.
یکی از مهم‌ترین شرایط دریافت وام سهام عدالت ۱۴۰۳ ثبت نام در سامانه سجام است. باتوجه به اینکه افراد برای ثبت نام در سامانه سجام احراز هویت شده‌اند و تمام مدارک هویتی خود را بارگذاری کرده‌اند برای دریافت وام سهام عدالت نیازی به ارائه مجدد مدارک وجود ندارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها