ﺳﻪشنبه, 12 تیر 1403 2024,July

وام فوری 100 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

10 تیر 1403
وام فوری 100 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

این وام در سه مبلغ 20 میلیون، 50 میلیون و 100 میلیون تومان ارائه شد و افرادی امکان استفاده از آن را دارند که قبلا آن را دریافت نکرده باشند. افراد به منظور استفاده از این تسهیلات باید در یکی از شعبه‌های این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

به گزارش بانک اول،بانک تجارت در راستای افزایش قدرت خرید مشتریان و حمایت از کالای داخلی باکیفیت، طرح تسهیلاتی «کالا نو» را ارائه داده است. براساس این طرح تسهیلاتی، مشتریان این امکان را دارند تا سقف اعتبار تعیین شده را برای خرید کالاها و محصولات مورد نیاز خود از فروشگاه‌های طرف قرارداد این بانک صرف کنند.

 این وام در سه مبلغ 20 میلیون، 50 میلیون و 100 میلیون تومان ارائه شد و افرادی امکان استفاده از آن را دارند که قبلا آن را دریافت نکرده باشند. افراد به منظور استفاده از این تسهیلات باید در یکی از شعبه‌های این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

اشخاصی که مایل به دریافت این وام هستند باید دارای رتبه اعتباری آ یا بی بوده و چک دیجیتال و سفته الکترونیکی هم داشته باشند. بعد از دریافت این وام و خرید کالاها و محصولات مورد نیاز، ظرف مدت 24 ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن وجود دارد.

 

مجموعه‌های گلدیران، پاکشوما، مادیران، بلانتون، کویرموتور، ایران دوچرخ، یوروپلاس و دیپوینت طرف قرارداد بانک تجارت هستند و امکان خرید تولیدات این مجموعه‌ها با استفاده از تسهیلات مذکور وجود دارد.

نکاتی که قبل از دریافت تسهیلات کالانو باید بدانید؟

لازم به ذکر است که به منظور درخواست این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری در شعب بانک تجارت نیست و می‌توان از طریق اپلیکیشن باجت برای این وام درخواست داد.مشتریان دارای رتبه اعتباری آ و ب می‌توانند تمامی مراحل دریافت این وام را به صورت آنلاین طی کنند. افراد باید بدانند که تنها طی یک ماه امکان استفاده از این مبلغ وام را دارند.

ضمنا این تسهیلات به دارندگان رتبه اعتباری سی و دی تعلق نمی‌گیرد.

اخبار مرتبط
عباسی‌اصل بیان کرد: دولت سیزدهم در رابطه با بخش مسکن سه فرصت را در نظر گرفت. فرصت نخست، تأمین زمین بود تا قیمت تمام شده کاهش یابد که در این حوزه کارهای مهمی انجام شد و هم‌اکنون شاهد جهش در تأمین زمین در محدوده شهرها، شهرک‌ها و سواحل جنوبی هستیم.
این نوع وام‌ها می‌توانند شامل وام‌های خرید، ازدواج، مسکن، قرض‌الحسنه و غیره باشند، با این تفاوت که بانک‌ها آن‌ها را سریع‌تر پرداخت کرده و معمولاً دوره بازپرداخت آن‌ها کوتاه‌تر است.
نزدیک‌ترین وام به وام فوری با یارانه – که در رسانه‌ها ادعا می‌شود تا 30 میلیون تومان وام به متقاضی می‌دهند – وام طرح امید بانک رفاه کارگران است. این طرح به بازنشستگان و مستمری‌بگیران که حقوق‌شان را از همین بانک می‌گیرند، تا 30 میلیون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد سود ۴درصد سالانه می‌دهد. پس اگر بازنشسته به حساب می‌آیید یا پدرومادر بازشسته‌تان قصد گرفتن وام دارند، تنها راه‌حل گرفتن وام طرح امید از بانک رفاه است.
یکی از مهم‌ترین شرایط دریافت وام سهام عدالت ۱۴۰۳ ثبت نام در سامانه سجام است. باتوجه به اینکه افراد برای ثبت نام در سامانه سجام احراز هویت شده‌اند و تمام مدارک هویتی خود را بارگذاری کرده‌اند برای دریافت وام سهام عدالت نیازی به ارائه مجدد مدارک وجود ندارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها