ﺳﻪشنبه, 12 تیر 1403 2024,July

افزایش ۴۰ درصدی مستمری بازنشستگان بانک مسکن

10 تیر 1403
افزایش ۴۰ درصدی مستمری بازنشستگان بانک مسکن

در جلسه هیأت امنای مؤسسه «مدیریت همیاری آتیه امید» با حضور مدیرعامل بانک مسکن، پرداخت ۴۰ درصد مبلغ حکم بازنشستگی به عنوان مستمری ماهیانه به بازنشستگان از محل صندوق تامین آتیه با لحاظ تعدیل بر اساس سابقه خدمت تصویب شد.

به گزارش  بانک اول  باتوجه به تصویب عملکرد و صورت‌های مالی موسسه «همیاری آتیه امید» برای سال مالی منتهی به 30 آذرماه 1402 روز گذشته، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک مسکن به عنوان اعضای هیأت امنا و مدیران مؤسسه و جمعی از بازنشستگان بانک برگزار شد.

مدیرعامل بانک مسکن در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه مباحثی در خصوص صندوق‌های تامین آتیه و تامین خسارت تسهیلات کارمندی مطرح شد و اصلاحاتی به تصویب رسید.

وی افزود: پرداخت 40 درصد حقوق بازنشستگی به بازنشستگان به عنوان مستمری ماهیانه (کمک معیشت) از محل صندوق تامین آتیه بر مبنای تعدیل بر اساس سابقه خدمت در بانک مسکن از ابتدای امسال مهمترین مصوبه این جلسه بود.

 حسینی گفت: اتخاذ رویه‌هایی که منجر به افزایش رضایت‌مندی همه ذی‌نفعان اعم از کارکنان شاغل، بازنشسته و وظیفه‌بگیران می‌شود، مورد تاکید است.

بازنشستگان حاضر در جلسه نیز موضوعات و دغدغه‌های این قشر از همکاران را مطرح کردند و دکتر حسینی مدیرعامل بانک مسکن پس از بررسی این چالش‌ها، راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد./تسنیم

اخبار مرتبط
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد. میرهاشم موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال جاری اظهار کرد: به موجب قانون مصوب، دستمزد حداقلی‌بگیران با افزایش ۳۵ درصدی و همچنین سایر سطوح درآمدی با افزایش ۲۲ درصد + ۶۹۰ هزار تومان همراه است که از فروردین ماه اعمال اما از اردیبهشت‌ماه پرداخت خواهد شد.
معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص مبلغ علی‌الحساب همسان‌سازی حقوق‌ها که به حساب بازماندگان بازنشستگان کشوری واریز شده است، توضیحاتی ارائه کرد.
داود منظور، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «بازنشستگان عزیز! الوعده وفا؛ خبرهای خوشی در راه است. با عنایت به تصویب آئین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در جلسه روز یکشنبه (۳ تیرماه) هیات دولت، در روزهای آینده مبلغی به‌صورت علی‌الحساب در وجه بازنشستگان گرامی پرداخت خواهد شد تا پس از صدور احکام متناسب‌سازی، تسویه قطعی به عمل آید.
در این گزارش ۸ کار جذاب برای بازنشستگان معرفی شده است که می‌تواند در دوران بازنشستگی، برای این افراد محل درآمد مناسبی باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها