چهارشنبه, 13 تیر 1403 2024,July

سامانه جدید ثبت مبایعه‌نامه فروش ملک افتتاح شد + جزییات

10 تیر 1403
سامانه جدید ثبت مبایعه‌نامه فروش ملک افتتاح شد + جزییات

وزیر ارتباطات اعلام کرد: در راستای اقدامات دولت برای ارائه خدمات الکترونیکی و هوشمند به مردم، امکان ثبت رایگان مبایعنامه فروش ملک در سامانه خودنویس وزارت راه و شهرسازی از طریق my.gov.ir فراهم شد.

به گزارش  بانک اول  به نقل از تسنیم، در راستای اقدامات دولت برای ارائه خدمات الکترونیکی و هوشمند به مردم، امکان ثبت رایگان مبایعه‌نامه فروش ملک در سامانه خودنویس وزارت راه و شهرسازی از طریق سایت my.gov.ir فراهم شد.

عیسی زارع پور؛ وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود نوشت:

"امروز در بازدید از بخش دولت هوشمند نمایشگاه الکامپ، این خبر رو اعلام کردم که امکان ثبت رایگان مبایعه‌نامه فروش ملک در سامانه خودنویس وزارت راه از طریق my.gov.ir فراهم شده است. قبلاً هم امکان تنظیم اجاره‌نامه بدون مراجعه به بنگاه‌های املاک و به صورت رایگان فراهم شده بود. خداقوت به همکاران وزارت راه"

اخبار مرتبط
عباسی با بیان اینکه در پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای ۶ میلیون متقاضی برنامه ریزی برای ساخت مسکن کرده بودیم، گفت: در همان ابتدا این ۶ میلیون را اعلام نکردیم تا انتظارات افزایش پیدا نکند، اما برای ۶ میلیون متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن برنامه ریزی‌های لازم صورت گرف
حمیدرضا سهرابی، معاون بنیاد مسکن در نشست خبری امروز از احتمال افزایش سقف وام مسکن روستایی خبر داد و گفت: پیشنهاد افزایش سقف وام را داده‌ایم و این پیشنهاد در کارگروه‌های مختلف در حال بررسی است.
خانه‌های قدیمی، با وجود قدمت و خاطراتشان، گاه نیاز به تغییراتی اساسی برای همگام شدن با نیازها و سلیقه‌های امروزی دارند.
آرامش‌ در دوران اجاره‌نشینی، به‌عنوان یک سبک زندگی، مستلزم دانستن یکسری قواعد است. - همیشه سعی کنید آپارتمانی را انتخاب کنید که هنگام بازدید شما تخلیه شده باشد. با این روش می‌توانید علاوه بر اطمینان از تعیین زمان اسباب‌کشی خود به‌واسطه خالی‌بودن منزل بعدی، از تمام اشکالات خانه آگاه شوید؛ چون وقتی خانه مستأجر دارد اسباب و اثاثیه این امکان را از شما خواهند گرفت. - با توجه به گران‌شدن حامل‌های سوخت سعی کنید منزلی انتخاب کنید که دارای کنتورهای مجزای گاز، آب و برق باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها