چهارشنبه, 13 تیر 1403 2024,July

حراج شمش طلا لغو شد

11 تیر 1403
حراج شمش طلا لغو شد

حراج سی و ششم شمش طلا که قرار بود فردا ۱۲ تیرماه برگزار شود، لغو و به ۱۷ تیرماه موکول شد.

به گزارش بانک اول  به نقل از مهر، مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد: برگزاری سی و ششمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران در روز سه شنبه ۱۲ تیرماه لغو و به روز یکشنبه ۱۷ تیرماه موکول شد.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته جهت افزایش میزان عرضه شمش طلا با هدف پاسخگویی به نیازهای متقاضیان، حراج سی و ششم شمش طلا در تاریخ ۱۲ تیرماه لغو و حراج بعدی یکشنبه ۱۷ تیرماه برگزار خواهد شد.

اطلاعات حراج بعدی شمش طلا به زودی از طریق سایت مرکز مبادله ارز و طلای ایران منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط
بازار ارز در روزهای ابتدایی تیرماه تغییر چندانی پیدا نکرد و معامله‌گران در انتظار تعیین تکلیف انتخابات ریاست‌جمهوری بودند. با این حال، برخلاف پیش‌بینی کارشناسان اقتصادی، دلار دو روز مانده به انتخابات، به کریدور ششم صعود کرد. در روزهای اخیر، نوسانات اسکناس دلار بیشتر افزایشی بود و همین موضوع، معامله‌گران کاهشی بازار را غافلگیر کرد.
امروز قیمت دلار در جریان معاملات ثبات را تجربه کرد، قیمت سکه امامی به ۴۲,۶۰۰,۰۰۰ (چهل و دو میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۹ درصدی داشته است.
خرید و فروش نقره همانند طلا به صورت فیزیکی در بازار قابل دسترس است و از طرفی می‌توان از طریق بورس نیز در این زمینه سرمایه‌گذاری کرد.
شرایط دوقطبی انتخابات داخل و رویکرد‌های متضاد هر یک از نامزدها موجب شکل‌گیری برخی سوگیری‌ها از سوی فعالان بازار شده است. برخی معتقدند با پیروزی جبهه تندرو در انتخابات روز جمعه آتی معتقدند که چشم‌انداز روابط خارجی کشور تیره‌تر خواهد شد و در نتیجه اقدام به پوشش ریسک‌های خود تحت تاثیر این سناریو کرده‌اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها