پنجشنبه, 14 تیر 1403 2024,July

قیمت انواع سکه در چهاردهمین حراج اعلام شد

12 تیر 1403
قیمت انواع سکه در چهاردهمین حراج اعلام شد

چهاردهمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص ۱۶ هزار و ۴۳۳ قطعه تمام سکه، ۱۶ هزار و ۹۳۰ قطعه ربع سکه و ۵۴۴۶ قطعه نیم سکه به پایان رسید.

به گزارش بانک اول چهاردهمین حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۳۵ هزار و ۱۲ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۱۶ هزار و ۴۳۳ قطعه با میانگین قیمت ۳۹ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۳۰ هزار و ۴۲۳ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۱۶ هزار و ۹۳۰ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

در حراج نیم سکه نیز ۱۲ هزار و ۴۳۵ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۵۴۴۶ قطعه با میانگین قیمت ۲۱ میلیون و ۹۲۲ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

اخبار مرتبط
ازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
بازار ارز در روزهای ابتدایی تیرماه تغییر چندانی پیدا نکرد و معامله‌گران در انتظار تعیین تکلیف انتخابات ریاست‌جمهوری بودند. با این حال، برخلاف پیش‌بینی کارشناسان اقتصادی، دلار دو روز مانده به انتخابات، به کریدور ششم صعود کرد. در روزهای اخیر، نوسانات اسکناس دلار بیشتر افزایشی بود و همین موضوع، معامله‌گران کاهشی بازار را غافلگیر کرد.
امروز قیمت دلار در جریان معاملات ثبات را تجربه کرد، قیمت سکه امامی به ۴۲,۶۰۰,۰۰۰ (چهل و دو میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۹ درصدی داشته است.
خرید و فروش نقره همانند طلا به صورت فیزیکی در بازار قابل دسترس است و از طرفی می‌توان از طریق بورس نیز در این زمینه سرمایه‌گذاری کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها