پنجشنبه, 14 تیر 1403 2024,July

مبلغ وام سهام عدالت ۱۴۰۳ +مدارک مورد نیاز دریافت وام

12 تیر 1403
مبلغ وام سهام عدالت ۱۴۰۳  +مدارک مورد نیاز دریافت وام

وام سهام عدالت از مجموعه وام‌های است که به افراد کم بضاعت جامعه تعلق می‌گیرد. این وام باتوجه به ارزش سهام افراد به آن‌ها تعلق می‌گیرد. بنابراین اگر قصد دریافت این وام را دارید باید ابتدا شرایط دریافت، مدارک موردنیاز، مبلغ وام و سایر جزئیات آن را بدانید تا در مسیر دریافت این وام با مشکل جدی مواجه نشوید.

مبلغ وام سهام عدالت

به گزارش بانک اول مبلغ این وام به اندازه ۶۰ درصد از ارزش سهام عدالت است. البته شایان به‌ذکر است که حداقل ارزش سهام در این تسهیلات باید ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر ۱ میلیون تومان باشد. بنابراین مبلغ وام کاملا به ارزش سهام افراد بستگی دارد.

مبلغ وام سهام عدالت در سال ۱۴۰۳ باتوجه به روند بازار بورس، صعودی یا نزولی بودن آن تغییر می‌کند و نمی‌توان برای آن مبلغ مشخصی درنظر گرفت.

شرایط دریافت وام سهام عدالت

برای دریافت وام سهام عدالت ۱۴۰۳، متقاضی باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • فرد باید دارای سهام عدالت باشد.
  • مبلغ سهام متقاضی باید حداقل ۵۰۰ هزارتومانی و حداکثر ۱ میلیون تومانی باشد.
  • متقاضی باید دارای کارت ملی هوشمند باشد.
  • فرد باید در سامانه سجام بازار بورس ثبت نام کرده باشد.
  • فرد نباید حکمی جهت توقیف سهام عدالت از سوی مراجع قضائی داشته باشد.
  • فرد نباید اقدامی جهت آزادسازی سود سهام عدالت خود انجام داده باشد. (حتی در صورت آزادسازی یک سهم، وام به فرد تعلق نمی‌گیرد)
  • فرد باید در سامانه سجام احراز هویت شده باشد.
  • فرد باید مالک سیمکارت وارد شده در سامانه سجام باشد.
  • متقاضی باید در بانک‌ها عامل حساب داشته باشد.

سود وام سهام عدالت چند درصد است؟ + مدت بازپرداخت

نرخ سود این وام ۱۸درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد.

اما توجه داشته باشید که احتمال تغییر مدت بازپرداخت وجود دارد، جهت اطلاع از این موضوع توصیه می‌شود به یکی از شعب بانک عامل مراجعه فرمایید.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت وام سهام عدالت

همان‌طور که گفتیم یکی از مهم‌ترین شرایط دریافت وام سهام عدالت ۱۴۰۳ ثبت نام در سامانه سجام است. باتوجه به اینکه افراد برای ثبت نام در سامانه سجام احراز هویت شده‌اند و تمام مدارک هویتی خود را بارگذاری کرده‌اند برای دریافت وام سهام عدالت نیازی به ارائه مجدد مدارک وجود ندارد.

یعنی برای دریافت وام سهام عدالت، متقاضی باید فقط به بانک عامل مراجعه نماید، بدون اینکه مدارک خاصی را به بانک ارائه دهد.

البته بهتر است در هنگام مراجعه به بانک کارت ملی و شناسنامه همراه خود داشته باشید.

نحوه دریافت کارت اعتباری مربوط به وام سهام عدالت

برای دریافت کارت اعتباری متقاضیان دو راه پیش رو دارند:

  • دریافت حضوری: با مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک موردنظر می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید.
  • دریافت غیر حضوری: در این روش افراد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن مخصوص بانک درخواست خود را ثبت نمایند.

با کارت سهام عدالت چه چیزهای می‌توان خرید؟

باتوجه به اینکه طرف قرارداد بانک‌های عامل، فروشگاه‌های مختلف هستند نمی‌توان به‌طور دقیق این موضوع را مطرح کرد. برای اطلاع از این کالاها می‌توانید به فروشگاه‌ها معرفی شده مراجعه کنید.

اخبار مرتبط
وام قرض‌الحسنه بانک رسالت، بهره‌ای ندارد و تنها کارمزدی دو درصدی از آن دریافت می‌شود. همچنین مشتریان می‌توانند بر اساس نسبت مبلغ وام موردنیاز به میزان سپرده خود در بانک رسالت، این وام را در اقساط دلخواه تسویه کنند.
داشتن جواز کسب معتبر: برای دریافت این وام، کسب‌وکار باید دارای جواز کسب معتبر و فعال باشد. سابقه کاری: معمولاً نیاز به داشتن سابقه کاری مشخص و قابل تأیید در حوزه فعالیت کسب‌وکار است. توانایی بازپرداخت: متقاضی باید توانایی بازپرداخت وام را داشته باشد که از طریق بررسی درآمدها و هزینه‌های کسب‌وکار سنجیده می‌شود. ارائه مدارک مالی: ارائه مدارکی مانند صورت‌های مالی، فاکتورهای فروش، و سایر مدارک مرتبط برای اثبات درآمد و هزینه‌ها الزامی است. ضمانت‌ها: بسته به مبلغ وام، ممکن است نیاز به ارائه ضمانت‌ه
وام طرح شایان، وامی است که از سوی بانک ملت به مشتریان حقوقی و حقیقی برای مصارف مختلف از جمله خرید کالا، سرمایه‌گذاری، تعمیر و بازسازی مسکن و غیره ارائه می‌شود. برای بهرمندی از این طرح افراد باید حساب کوتاه مدت «شایان یک» افتتاح نمایند.
وام‌ مشاغل خانگی به گروه‌های مختلفی از افراد تعلق می‌گیرد که هدف آن‌ها راه‌اندازی یا توسعه کسب‌وکارهای کوچک و خانگی است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها