شنبه, 16 تیر 1403 2024,July

فوری / شرایط ویژه دریافت وام 6 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون

14 تیر 1403
فوری / شرایط ویژه دریافت وام 6 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون

صاحبان کسب و کار دارای دستگاه کارتخوان و حساب‌های متصل به کارتخوان‌های بانک توسعه تعاون در صورت تمایل امکان درخواست برای وام 6 میلیارد تومانی طرح «پایانه طلایی» این مجموعه را دارند.

به گزارش بانک اول، صاحبان کسب و کار که مایل به دریافت وام 6 میلیاردی بانک توسعه تعاون هستند باید اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته باشند. همچنین این افراد باید جواز کسبی و صنفی را به بانک ارائه بدهند که وام را بگیرند.

به علاوه صاحبان کسب و کار که مایل به دریافت وام هستند و تنها می‌توانند ضامن رسمی ارائه بدهند، باید بدانند که سقف وام تا 2 میلیارد تومان تقلیل پیدا می‌کند. سود این وام 23 درصد بوده و مدت زمان پرداخت اقساط آن 12 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است صاحبان کسب و کارهای واجد شرایط به منظور دریافت این وام باید سپرده جاری افتتاح کنند. ضمنا داشتن حداقل سه ماه خواب سپرده ضروری است.

نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی از الزامات دریافت این وام محسوب می‌شود.

با در نظر گرفتن مبلغ وام 6 میلیاردی، نرخ سود 23 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 12 ماهه، میزان هر قسط به 564 میلیون و 457 هزار و 928 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات این وام به 773 میلیون و 495 هزار و 136 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 6 میلیارد و 773 میلیون و 555 هزار و 136 تومان خواهد بود.

برخی از اهداف بانک توسعه تعاون کدام است؟

بانک توسعه تعاون به منظور تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی و نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی، به کارگیری و استفاده از امکانات عملیات بانکی برای ارتقای ظرفیت بخش تعاونی و … فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون خدمات بانکی اعم از سپرده‌ها، مبادلات بین بانکی، خدمات اینترنتی و … را ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط
میزان اقساط برای فردی که سقف مبلغ وام با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مذکور را دریافت کند، ۱ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۴۸۶ تومان خواهد بود.
اگر متقاضی دریافت وام با دستگاه کارتخوان یا همان پوز هستید، حتما باید تمام این شرایط را داشته باشید.
درحالی شورای‌عالی مسکن وام نهضت ملی مسکن را به ۸۰۰میلیون تومان افزایش داده است که سود این تسهیلات در دوره بازپرداخت ۲۰ساله بیش از ۲.۱میلیارد تومان خواهد بود.
بانک اقتصاد نوین در قالب طرح اعتبارینو تا سقف 500 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصدی، به متقاضیان واجد شرایط، وام بدون ضامن پرداخت می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها