یکشنبه, 17 تیر 1403 2024,July

وام مشاغل خانگی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

14 تیر 1403
وام مشاغل خانگی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

وام‌ مشاغل خانگی به گروه‌های مختلفی از افراد تعلق می‌گیرد که هدف آن‌ها راه‌اندازی یا توسعه کسب‌وکارهای کوچک و خانگی است.

به گزارش بانک اول  افرادی که می‌توانند از این وام‌ها بهره‌مند شوند عبارتند از:

زنان خانه‌دار: بسیاری از زنان خانه‌دار با دریافت وام مشاغل خانگی قادر به شروع کسب‌وکارهای کوچک مانند تولید صنایع دستی، پخت و پز خانگی، و سایر فعالیت‌های اقتصادی می‌شوند.

جوانان بیکار: جوانانی که به دنبال فرصت‌های شغلی هستند و توانایی و علاقه به ایجاد کسب‌وکارهای خانگی دارند، می‌توانند از این وام‌ها بهره‌مند شوند تا سرمایه اولیه مورد نیاز خود را تامین کنند.

فارغ‌التحصیلان دانشگاهی: فارغ‌التحصیلانی که دارای مهارت‌ها و دانش لازم برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای خانگی هستند، با دریافت این وام‌ها می‌توانند ایده‌های خود را به مرحله اجرا درآورند.

افراد ساکن در مناطق محروم: در بسیاری از موارد، افراد ساکن در مناطق محروم که دسترسی کمتری به فرصت‌های شغلی دارند، با استفاده از وام‌های مشاغل خانگی می‌توانند بهبود وضعیت اقتصادی خود را رقم بزنند.

بازنشستگان: بازنشستگان نیز می‌توانند با دریافت وام مشاغل خانگی به فعالیت‌های اقتصادی کوچک پرداخته و درآمد اضافی کسب کنند.

کارآفرینان خانگی: افرادی که قبلاً کسب‌وکارهای خانگی خود را راه‌اندازی کرده‌اند و نیاز به گسترش فعالیت‌های خود دارند، می‌توانند از این وام‌ها استفاده کنند.

این وام‌ها به منظور حمایت از اشتغال‌زایی، کاهش بیکاری، و افزایش درآمد خانواده‌ها ارائه می‌شوند و می‌توانند تاثیرات مثبت فراوانی بر اقتصاد خانواده‌ها و جامعه داشته باشند.

اخبار مرتبط
میزان اقساط برای فردی که سقف مبلغ وام با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مذکور را دریافت کند، ۱ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۴۸۶ تومان خواهد بود.
اگر متقاضی دریافت وام با دستگاه کارتخوان یا همان پوز هستید، حتما باید تمام این شرایط را داشته باشید.
درحالی شورای‌عالی مسکن وام نهضت ملی مسکن را به ۸۰۰میلیون تومان افزایش داده است که سود این تسهیلات در دوره بازپرداخت ۲۰ساله بیش از ۲.۱میلیارد تومان خواهد بود.
بانک اقتصاد نوین در قالب طرح اعتبارینو تا سقف 500 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصدی، به متقاضیان واجد شرایط، وام بدون ضامن پرداخت می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها