یکشنبه, 17 تیر 1403 2024,July

چند بازنشسته مبلغ ۳ میلیون تومان را دریافت کردند؟

14 تیر 1403
چند بازنشسته مبلغ ۳ میلیون تومان را دریافت کردند؟

داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره واریز مبلغی تحت عنوان متناسب سازی حقوق بازنشستگان در توئیتی نوشت:

به گزارش بانک اول در اجرای قانون برنامه هفتم پیشرفت آیین نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان به تصویب هیات دولت رسید و مبلغ سه میلیون تومان به صورت علی الحساب به هر یک از ۲/۶ میلیون بازنشسته صندوق های لشگری و کشوری و ۴/۲ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی در مجموع با ۲۰ ه.م.ت اعتبار پرداخت شد.

چند بازنشسته مبلغ ۳ میلیون تومان را دریافت کردند؟

اخبار مرتبط
بازنشستگان کشوری، در ارتباط با میزان افزایش حقوق بعد از اجرای متناسب‌سازی اعلام نگرانی کردند و گفتند در این زمینه ابهام وجود دارد؛ سوال مشخص بازنشستگان این است که در همسان‌سازی یک بازنشسته با گروه حقوقی مشخص، چقدر مشمول افزایش حقوق خواهد شد و حکم او بعد از اجرا چگونه خواهد بود.
مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۰ میلیون تومان است و همه متقاضیان در تهران می‌توانند وام را دریافت کنند. اما اوضاع برای دیگر شهرستان‌های ایران متفاوت است؛ بطوریکه اگر ثبت‌نام بیش از ظرفیت انجام شود، نتیجه قرعه‌کشی برای دریافت وام اهمیت خواهد داشت.
پس از مشخص شدن شرکت بیمه ملت به عنوان شرکت بیمه‌گر در قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۱۴۰۳ برخی بازنشستگان مطرح شده است که اطلاعیه‌های بعدی نیز به آنها پاسخ داده خواهد شد.
بعد از این ما در تعامل با بازنشستگان و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی، احکام و شرایطی را که به موجب قانون بایستی تطبیق و اجرا کنیم، جمع‌بندی خواهیم کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها