یکشنبه, 17 تیر 1403 2024,July

سی و ششمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ تیرماه برگزار میشود

14 تیر 1403
سی و ششمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ تیرماه برگزار میشود

متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال(۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۶ تیر ماه، در سی و ششمین حراج این مرکز شرکت کنند.

به گزارش بانک اول سی و ششمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ تیرماه برگزار میشود و متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال(۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت ۲۴ روز  شنبه ۱۶ تیر ماه، در سی و ششمین حراج این مرکز شرکت کنند.

به گزارش مدیریت ارتباطات مرکز مبادله ایران، این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، طی ۳۵ حراج حضوری شمش طلای برگزار شده در مرکز مبادله ایران، ۵۸۱۴ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار مورد معامله قرار گرفته است./ایسنا

اخبار مرتبط
سکه تمام طرح قدیم ۶۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را نسبت به روز آخر هفته‌ی گذشته داشته و در حالیکه روز پنجشنبه در آخرین معاملات، ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد، امروز ۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
در صورتی که اشخاص در بازه زمانی تحویل سکه اقدام به دریافت سکه نکنند، معامله فسخ می‌شود و پس از اعلام بانک عامل وجه معامله پس از کسر کارمزد خرید و سایر هزینه‌های عملیاتی به کیف‌پول خریدار عودت داده می‌شود؛ در صورت انفساخ معامله به‌دلیل عدم‌مراجعه خریدار به شعبه انتخاب‌شده در سامانه جهت دریافت سکه طلا در مهلت مقرر، خریدار به‌مدت 180 روز از ثبت هرگونه سفارش خرید در سامانه منع می‌شود.
تا لحظه تنظیم این خبر قیمت فروش دلار در بازار فردوسی ۵۸ هزار تومان، دلار مبادله‌ای ۴۶ هزار و ۲۰۰ تومان و دلار نیما ۴۳ هزار و ۲۰۰ تومان است.
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها