شنبه, 14 مهر 1403 2024,October

ریزش شدید قیمت تتر با پیروزی پزشکیان+ تصویر

16 تیر 1403
ریزش شدید قیمت تتر با پیروزی پزشکیان+ تصویر

همزمان با مسجل شدن پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، قیمت تتر که همواره ارتباط مستقیم با قیمت دلار در بازار آزاد داشته، سه هزار تومان ریزش کرد.

به گزارش بانک اول همزمان با مسجل شدن پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، قیمت تتر که همواره ارتباط مستقیم با قیمت دلار در بازار آزاد داشته، سه هزار تومان ریزش کرد.

«مسعود پزشکیان» با کسب اکثریت آرا در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.

«پزشکیان» ۱۶۳۸۴۴۰۳ رأی به دست آورد.

«سعید جلیلی» نیز ۱۳۵۳۸۱۷۹ رأی کسب کرد.

اخبار مرتبط
برایان کوینلاوین (Brian Quinlavin) از سنتیمنت در ۲ اکتبر اعلام کرد که افزایش استفاده از پنج کلمه اصلی مرتبط با “ترس”، می‌تواند نشانه‌ای از وحشت فعالان بازار باشد. این کلمات، که اغلب به عنوان کلمات “FUD” (مخفف ترس، عدم‌اطمینان و تردید) شناخته می‌شوند، به معامله‌گران کمک می‌کنند تا زمان احتمالی بازگشت قیمت‌ها را پیش‌بینی کنند.
پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل در تاریخ یکم اکتبر، قیمت بیت‌کوین در کمتر از ۲۴ ساعت حدود ۴ هزار دلار سقوط کرد و به کمی بالاتر از ۶۰ هزار دلار رسید. با وجود بهبودی جزئی و بازگشت قیمت به محدوده ۶۱ هزار دلار، این ارز دیجیتال همچنان طی ۲۴ ساعت گذشته ۳.۵ درصد از ارزش خود را از دست داده است.
بازار رمز ارزها بسیار رقابتی است و بدون نوآوری و مزیت رقابتی مشخص نمی‌توان به جایگاهی مناسب در این بازار دست یافت. بر همین اساس همستر نتوانست چیزی تازه و متمایز یا قابلیتی منحصر به فرد به بازار رمز ارزها اضافه کند و این بیشتر از هر چیز به مبهم بودن آینده آن دامن می‌زند
در حالی که اتریوم مشکلات و ضعف‌های آشکار و بزرگ خود را دارد، اما همچنان به لطف امنیت بالا، ارتقا‌های مداوم و اکوسیستم بزرگ و فعال خود بر فضای غیرمتمرکز تسلط دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها