جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

قیمت انواع سکه در پانزدهمین حراج اعلام شد

19 تیر 1403
قیمت انواع سکه در پانزدهمین حراج اعلام شد

در پانزدهمین حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بیش از ۱۵ هزار قطعه سکه خریداری و معامله شد.

به گزارش بانک اول ،طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، پانزدهمین حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار و با تخصیص ۳۰۷۷ قطعه تمام سکه، ۸۳۰۳ قطعه ربع سکه و ۳۷۴۱ قطعه نیم سکه به پایان رسید.

در این حراج از مجموع ۳۲ هزار و ۱۵۰ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۳۰۷۷ قطعه با میانگین قیمت ۳۸ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد. همچنین، از مجموع ۲۵ هزار و ۳۷۳ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۸۳۰۳ قطعه با میانگین قیمت ۱۳ میلیون و ۹۴۲ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد. در حراج نیم سکه نیز ۱۱ هزار و ۷ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۳۷۴۱ قطعه با میانگین قیمت ۲۱ میلیون و ۱۸۶ هزار تومان تخصیص داده شد.

گفتنی است؛ تا امروز و در مجموع ۱۵ حراج برگزار شده، جمعا ۲۷۸ هزار و ۶۸۹ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۵۸ هزار و ۸۲۸ قطعه، نیم سکه ۴۳ هزار و ۱۹۲ قطعه و تمام سکه ۷۶ هزار و ۶۶۹ قطعه است.

اخبار مرتبط
اواخر مرداد امسال که دولت به مسعود پزشکیان تحویل شد، قیمت سکه ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است.
بازیگران بازار ارز در روزهای اخیر شاهد نوسان قیمت دلار آزاد در کانال ۶۳ هزار تومانی بودند. به‌نظر می‌رسد با توجه به اخبار ضد و نقیض دو هفته گذشته، و کشمکش نیروهای عرضه و تقاضا در بازار، قیمت تعادلی این روزهای دلار در نیمه کانال ۶۳ هزار تومانی باشد.
شصتمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران در روز یک‌شنبه ۲۹ مهرماه برگزار خواهد شد. این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. طی ۵۹ حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، ۱۱ تن شمش مورد دادو‌ستد قرار گرفت که در نتیجه آن، ۴۹.۷ همت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور وارد شد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها