یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

شرایط دریافت وام000/000/ 300 میلیون تومانی طرح اطلسی بانک سینا + مبلغ اقساط

20 تیر 1403
شرایط دریافت وام000/000/ 300 میلیون تومانی طرح اطلسی بانک سینا + مبلغ اقساط

در این طرح، شما می توانید تا 200 برابر میانگین حساب خود و با سقف 300 میلیون تومان، کارت اعتباری دریافت کرده و از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سینا خرید نمایید. نرخ سود این تسهیلات معادل 23 درصد است.

به گزارش بانک اول واجدان شرایط دریافت این تسهیلات، سپرده‌گذاران بانک سینا هستند که به مدت سه تا 6 ماه حساب سپرده قرض‌الحسنه با حداقل مبلغ 50 هزار تومان افتتاح کرده و میانگین حساب ایجاد کنند. البته با دریافت این تسهیلات، حساب سپرده وام‌گیرنده مسدود نمی‌شود و وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

متقاضیان برای دریافت این وام باید یک ضامن رسمی و اعتبار شغلی ارائه کنند. برای وام‌گیرندگان با توجه به مدت سپرده‌گذاری و مدت زمان بازپرداخت انتخابی، حداقل 80 درصد مبلغ سپرده و حداکثر تا 200 درصد میزان سپرده قرض الحسنه یعنی 300 میلیون تومان، توسط بانک وام پرداخت می‌شود.

شرایط بازپرداخت وام اطلسی بانک سینا

مدت زمان بازپرداخت این وام حداقل 12 ماه، حداکثر 36 ماه تعیین شده است. در صورت دریافت وام 300 میلیونی با دارا بودن سپرده سه ماهه و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، وام گیرنده باید ماهانه 11 میلیون و 612 هزار تومان به بانک قسط پرداخت کند. به این ترتیب، در زمان سررسید وام، میزان پرداختی به بانک مجموعا 218 میلیون و 264 هزار تومان خواهد بود. همچنین هزینه‌های جانبی دریافت این وام، 200 هزار تومان است که شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

اخبار مرتبط
متقاضی در زمان دوره انتظار امکان استفاده از حساب خود را ندارد و نمی‌تواند پولی برداشت کند. در صورتی که مشتری در دوره انتظار و زمان ایجاد معدل حساب پول برداشت کند، امکان درخواست برای تسهیلات مذکور را نخواهد داشت.
هزینه سرویس مدارس از طریق بانک شهر به رانندگان داده می‌شود، در واقع به خانواده‌ها وام داده می‌شود تا هزینه سرویس به صورت اقساط پرداخت شود، این کار مهم از دغدغه والدین و سرویس مدارس در خصوص هزینه‌های حمل و نقل می‌کاهد.
وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملت در طرح تسهیلاتی «نیک وام» با کارمزد چهار درصدی به واجدان شرایط پرداخت می‌شود
​مشتریان بانک آینده در طرح «کارا» و مشتریان بانک گردشگری در طرح «تسهیلات با دستگاه کارتخوان» می‌توانند با ارائه مدارک لازم وام یک میلیاردی دریافت کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها