یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

پرفروش‌ترین گوشی‌ شیائومی چند؟ +قیمت جدید انواع موبایل

21 تیر 1403
پرفروش‌ترین گوشی‌ شیائومی چند؟ +قیمت جدید انواع موبایل

برای اطلاع از قیمت انواع گوشی موبایل شیائومی، آیفون و سامسونگ جدول زیر را بخوانید.

به گزارش بانک اول در بازار امروز، قیمت گوشی محبوب و پرفروش شیائومی، ردمی ۱۲ حدود هشت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است. این گوشی حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت دارد.

سامسونگ گلکسی مدل A۱۴ که از میان رده‌های پرفروش در بازار ایران است، ۹ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت گوشی‌های آیفون نیز در مقایسه با روزهای گذشته تغییر محسوسی نداشته‌اند. به طوری که آیفون ۱۳ معمولی با پارت نامبر CH و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، حدود ۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

برای اطلاع از قیمت انواع گوشی موبایل شیائومی، آیفون و سامسونگ جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید.

اخبار مرتبط
ر فروشنده‌های موبایل وقتی به آنها بگویید هشت میلیون تومان بودجه دارید، می‌گویند، پس باید موبایل پایین رده بخرید. اما در این مطلب سه گوشی معرفی می‌کنیم که جزو مدل‌های میان رده بازار هستند و اتفاقا عملکرد قابل قبولی هم داشته‌اند.
سه گوشی پرفروش بازار بین 860هزار تومان تا 10میلیون تومان قیمت دارند. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 4G با دو سیم‌کارت و ظرفیت 256گیگابایت و رم هشت گیگابایت در صدر گوشی‌های پرفروش بازار قرار دارد. این گوشی میان‌رده شیائومی، به دلیل مشخصات فنی قابل‌قبولی که دارد، در حد و اندازه یک پرچمدار عمل می‌کند. صفحه‌نمایش این گوشی با ابعاد 6/76اینچ و رزولوشن 1080×2400 پیکسل از نوع امولد با نمایش 395پیکسل در هر اینچ مجهز شده است.
در بین برندهای محبوب در ایران با پول چهار تا هفت میلیون تومان تنها می‌توانید سراغ شیائومی و سامسونگ بروید. مثلا یکی از نمونه‌های پرفروش برای چنین قیمت‌هایی، ردمی A3 از برند شیائومی است که با ظرفیت داخلی 128 گیگابایت و حافظه موقت چهار گیگابایت به قیمت پنج‌ میلیون و 50 هزار تومان فروش می‌رود. این گوشی نسبتا جدید است و از اندروید 14 برخوردار شده و صفحه نمایش 6/6 اینچ دارد. دوربین اصلی ردمی A3 رزولوشنی برابر با هشت مگاپیکسل دارد.
اپل در رویدادی در ۱۰ سپتامبر سری آیفون ۱۶ جدید و اپل واچ سری ۱۰ همچنین ایرپاد‌های جدید را معرفی خواهد کرد. فروش آن‌ها نیز از ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) شروع می‌شود. گزارش‌های قبلی نیز همین تاریخ را برای مراسم اپل اعلام کرده بودند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها