یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

شرایط فروش نقد و اقساط آریزو 6 پرو اکسلنت با تحویل 90 روزه

24 تیر 1403
شرایط فروش نقد و اقساط آریزو 6 پرو اکسلنت با تحویل 90 روزه

  نحوه بازپرداخت اقساط ۱ الی ۵ ساله با نرخ سود تسهیلات ۲۳ درصد و بازپرداخت مابقی پول به صورت ۱ الی ۵ ساله تعریف شده است.

به گزارش بانک اول ،جزییات و شرایط فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو با تحویل 90 روزه اعلام شد.

حداقل 50 درصد بهای فعلی خودرو به عنوان مبلغ پیش‌پرداخت در نظر گرفته شده است و تسهیلات منعطف تا حداکثر ۵۰ درصد به متقاضی ارائه می‌شود. . از سوی دیگر نحوه بازپرداخت اقساط ۱ الی ۵ ساله با نرخ سود تسهیلات ۲۳ درصد و بازپرداخت مابقی پول به صورت ۱ الی ۵ ساله تعریف شده است.

 

 آن دسته افرادی که در نوبت دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش ثبت‌نام کرده‌ و قرار است ماشین‌ خود را در سال ۱۴۰۳ تحویل بگیرند، می‌توانند در طرح فروش نقدی و اقساط محصولات مدیران خودرو شرکت کنید. این طرح از 18 تیرماه آغاز شده و واجدین شرایط از طریق پیامک در جریان جزئیات این طرح قرار می‌گیرند.

البته متقاضیان جهت انتخاب خودرو، روش خرید و تکمیل ثبت‌نام باید به صورت حضوری به یکی از نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو مراجعه کنند.

5 خودرو مدیران خودرو در طرح فروش نقدی و اقساطی

در این طرح ۵ محصول این شرکت، ازجمله آریزو ۶ پرو اکسلنت، آریزو ۶ جی‌تی اکسلنت، تیگو ۷ پرو پرمیوم، فونیکس اف‌ایکس پرمیوم و تیگو ۸ پرو مکس IE، به طور نقدی و اقساط در دسترس مشتریان قرار میگیرند.

حداقل 50 درصد بهای فعلی خودرو  به عنوان مبلغ پیش‌پرداخت در نظر گرفته شده است و تسهیلات منعطف تا حداکثر ۵۰ درصد به متقاضی ارائه می‌شود. از سوی دیگر نحوه بازپرداخت اقساط ۱ الی ۵ ساله با نرخ سود تسهیلات ۲۳ درصد و بازپرداخت مابقی پول به صورت ۱ الی ۵ ساله تعریف شده است.

زمان تحویل خودروها ۳ ماه پس از تکمیل وجه و تأیید اعتباری در نظر گرفته شده است.

در جدول زیر، می‌توانید جزئیات کامل را مطالعه کنید.

اخبار مرتبط
در این طرح، 30 هزار دستگاه خودرو به صورت فروش فوق‌العاده عرضه شده است که به ازای هر محصول، به طور میانگین 75 نفر در صف هستند. همچنین، متقاضیان پیش‌فروش به ازای هر دستگاه حدود 8 نفر هستند.
نحوه ثبت‌نام از طریق شبکه نمایندگی‌ها و به صورت ثبت‌نام دستی و بر اساس پیش فاکتورهای صادره از سوی شرکت خواهد بود. ضمن اینکه چک‌های دریافتی از مشتریان صیادی بوده و در زمان ثبت‌نام اخذ می‌شود.
نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ منتشر خواهد شد.
متقاضیان می توانند از فردا یکشنبه 18 شهریور لغایت روز شنبه 31 شهریور ماه با مراجعه به سایت فروش این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها